کد خبر: ۷۹۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 15 November 2019
سبز از چهاردهمین مورد اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «غلامعباس سبز» امروز ( ۲۴ آبان ) ضمن تقدیر و تشکر ویژه از خانواده ایثارگر جمالی اصل گفت: مرحوم «محمد جمالی اصل» ۶۱ ساله و ساکن چرام که در ۱۶ آبان ماه امسال به دلیل مشکلات تنفسی دچار ایست قلبی تنفسی و به دنبال آن مرگ مغزی شده و در ‌آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بستری بود، با رضایت خانواده نوع دوستش به ‌اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت تا برداشت اعضاء انجام پذیرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان این مرحوم، اظهار داشت: امیدوارم روح این مرحوم قرین شادی و رحمت واسعه الهی باشد.
«سید سینا سعیدی» نیز گفت: ساعت ۱ بامداد ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸با همکاری تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینا شیراز، برداشت کبد مرحوم‌ محمد جمالی اصل انجام شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آنها جان تازه ای بخشد.
 مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تشکر و قدردانی از این خانواده ایثارگر، گفت: امیدواریم این عمل انسانی در بین همه مردم این دیار جایگاه ارزنده خود را پیدا کند تا تعداد بیشتری از افراد نیازمند به پیوند بتوانند زندگی عادی خود را از سر گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار