کرمانشاه_ امام جمعه جوانرود گفت: اقتدار امروز کشور به عنوان یکی از کشورهای بزرگ اسلامی جهان در سایه وحدت و همگرایی حاصل شده است.
کد خبر: ۷۹۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 11 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،ماموستا ملا احمد فخری حضرت محمد (ص) را پیامبر صلح، وحدت،  عدالت،  برابری و یگانگی دانست و اظهار داشت: پیامبر اکرم هر گونه بی احترامی و ایجاد مزاحمت را از طرف دشمنان متحمل شد تا بین مسلمانان اتحاد و همبستگی ایجاد کند.

امام جمعه جوانرود افزود: اسلام دین یگانگی و برادری است و خداوند پیامبر (ص) را برای هدایت بشر فرستاد تا انسانها را با هم برادر و برابر اعلام کند.

وی حفظ انسجام و وحدت بین سنی و شیعه را مهم ترین عامل یاس و نا امیدی دشمنان دانست و گفت: دشمنان اسلام همواره سعی می‌کنند با اعمال اختلاف و دوگانگی بین مسلمانان وحدت را در جوامع اسلامی از بین ببرند.

ماموستا فخری خاطر نشان کرد: دشمنان دین مبین اسلام از صدر اسلام تا کنون قصد داشتند که دین را پس از پیامبر(ص) از رده خارج کنند تا دیگر پیروانی نداشته باشد اما با وحدت و همدلی مسلمانان راه به جایی نبردند.

امام جمعه جوانرود اقتدار ایران را به عنوان یک کشور اسلامی در جهان در سایه وحدت و همگرایی دانست و گفت: این حفظ وحدت برای عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: امروزه در جهان دین اسلام شکوفا شده است و همه به این علم دارند همانطور که شیطان علم داشت اما نتوانست ایمان بیاورد و همین باعث بدبختی او شد.

ماموستا فخری هفته وحدت را بهترین فرصت برای باهم بودن و خنثی کردن توطئه جهانی و در راس آن استکبار دانست و گفت: دنیای اسلام برای دور ماندن از آفت تفرقه و اختلاف باید باهم متحد باشند و با انسجام و همگرایی بر دشمنان پیروز شوند.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار