مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر از موافقت کمیته صدور مجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور موافقت اولیه و مجوزساخت بهره برداری برای ۸ سازه دریایی در شمال و جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 06 October 2019

 

تابناک / به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد خلیلی؛ دبیر کمیته صدور مجوز سازه های دریایی با اعلام این خبر افرود: پس از بررسی کارشناسی مدارک متقاضیان ، که از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس SM.PMO.IR دریافت شده بود، این کمیته با احداث حوضچه و نصب خطوط لوله آبگیر و آبریز در بوشهر؛ بهره برداری از بندر اختصاصی در بوشهر ؛  احداث اسکله تفریحی در استان گیلان ۴- صدور مجوز ساخت اسکله تفریحی در استان گیلان  و ساخت خطوط لوله آبگیر و ۲پست اسکله در در جزیره قشم  موافقت کرد.
وی همچنین تمدید مجوز ساخت نصب spm در جزیره قشم؛ تمدید مجوز ساخت توسعه کارگاه ساخت و تعمیر شناور در هرمزگان و صدور مجوز بهره برداری اسکله سوخت رسانی در جزیره قشم را از دیگر اقدامات کمیته صدور مجوز سازه های دریایی برشمرد.
لازم به ذکر است، بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا 
بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار