تیم فوتبال آرش قهرمان مسابقات نوجوانان جزیره قشم شد.
کد خبر: ۷۷۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 04 September 2019

 

آرش جام قهرمانی نوجوانان را به خانه برد

به گزارش تابناک کیش، مسابقات فوتبال نوجوانان قشم با حضور 20 تیم و در سه گروه و از تاریخ 25 تیرماه آغاز شد.

در گروه یک که به میزبانی باشگاه پریما اسپورت برگزار شد تیم‌های آرش قشم، استقلال رمچاه، پریما اسپورت، شاهین قشم، امید توحید قشم، سهیلی جوان و دلفین گربدان حضور داشتند.

در گروه دوم که به میزبانی آزادی گیاهدان برگزار شد تیم‌های شناور سازی پی پشت، استقلال درگهان، آزادی گیاهدان، مهتشان لافت، هما کوویی، مهر هلر و شهاب سوزا حضور داشتند.

وحدت خلیج فارس رمکان، برخه کوشه، نیرو صلح توریان، ستاره درگهان، پیروزی زینبی و ستاره سلخ نیز به میزبانی وحدت رمکان به رقابت پرداختند.

بعد از اتمام مرحله گروهی تیم های پریما اسپرت، استقلال رمچاه و آرش قشم از گروه الف، تیم‌های هما کوویی، شناور سازی پی پشت و مهتشان لافت از گروه ب و نیرو توریانو وحدت خلیج فارس از گروه ج به مرحله دوم راه یافتند.

بعد از جدال تیم ها در مرحله دوم چهار تیم استقلال رمچاه، شناور سازی پی پشت، پریما اسپورت و آرش قشم به مرحله پایانی راه یافتند که ابتدا دو تیم استقلال رمچاه و شناورسازی پی پشت دیدار رده بندی و پریما اسپورت و آرش نیز دیدار فینال را برگزار کردند.

در دیدار رده‌بندی استقلال رمچاه توانست از سد شناور سازی پی پشت بگذرد و به مقام سوم این رقابت‌ها برسد.

در یدار پایانی نیز آرش از سد پریما اسپورت گذشت تا جام قهرمانی را به خانه ببرد.

این مسابقات در نهایت 8 شهریور با برگزاری دیدار فینال و مشخص سدن برترین‌ها به اتمام رسید که استقلال درگهان بعنون تیم اخلاق، حمید رضا تیما به عنوان بهترین بازیکن از تیم پریما اسپورت و عمار اسلامی از استقلال رمچاه با به ثمر رساندن 10 گل به عنوان آقای گل شناخته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار