فرماندار قشم بر لزوم نوسازی شناورهای گردشگری فعال در سواحل این شهرستان با هدف حفظ شان مسافران تاکید و گفت: از طرح نوسازی شناورهای گردشگری به طور جد حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۷۷۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 03 September 2019

به گزارش تابناک کیش، علیرضا نصری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران و دست‌اندرکاران حوزه کار و تعاون و مدیران عامل شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی شهرستان، اظهار داشت: تنوع و تکثر موجود در حوزه فعالیت تعاونی‌ها نشانه ظرفیت منحصربه‌فرد و گستردگی کار در این حوزه است.

وی،  فعالیت تعاونی‌ها در حوزه‌های گردشگری، حمل و نقل، صنایع دستی، صنایع غذایی بومی، صیادی، کشاورزی، شیلات و آبزیان را از جمله ظرفیت‌های ارزشمند بر شمرد و ورود تعاونگران شهرستان به این عرصه را ستودنی و  موثر ارزیابی کرد.

فرماندار قشم در بخشی از سخنان خود با اشاره به سخنان تعاونگران حوزه گردشگری به طرح نوسازی و مناسب‌سازی شناورهای گردشگری اشاره و اجرای این طرح را به لحاظ ایمنی و  رعایت شان مسافرانی که قشم را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده ضروری  دانست و تصریح کرد: پیگیری و حمایت‌های لازم را جهت حصول نتیجه مطلوب انجام خواهیم داد.
نصری با اشاره به فعالیت 481 شرکت تعاونی در شهرستان قشم ، افزود: رونق شغلی، مشارکت همگانی و انتفاع لایه‌های مختلف جامعه از طریق عضویت و فعالیت در تعاونی‌ها حائز اهمیت است.
فرماندار شهرستان قشم همچنین بر توجه بیش از پیش، نسبت به رعایت موازین قانونی و نظارت و ارزیابی مستمر برای پرهیز از بروز شائبه در حوزه فعالیت تعاونی‌ها تاکید و تصریح کرد: خود ارزیابی و مراقبت برای حرکت در جهت اهداف واقعی اعلام شده ، ضرورتی حیاتی در مسیر پیشرفت تعاونی‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار