با دایر شدن ۲ رشته جدید در مقطع کارشناسی جهت پذیرش دانشجو در دانشگاه پیامبر نور مرکز بین المللی قشم، هم اینک ۴۳ رشته در مقطع مذکور در این واحد وجود دارد.
کد خبر: ۷۷۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 28 August 2019

۲ رشته جدید در  دانشگاه پیام نور قشم دایر شد

به گزارش تابناک جزیره، رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز بین المللی قشم  روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نیاز شهرستان و درخواست شدید متقاضیان بومی جزیره، رشته‌های روانشناسی و علوم‌تربیتی در مقطع کارشناسی به رشته‌های تحصیلی این واحد اضافه شد.

علی نقی زاده افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۲۸ شهریورماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا با مراجعه حضوری به این دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام و تحصیل در این رشته ها بپردازند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور کمترین شهریه را از دانشجو اخذ می‌کند و دانشجویان می‌توانند در تمام مقطع تحصیلی خود وام با بازپرداخت بلند مدت 48 ماهه و کارمزد ۱/۴ درصد دریافت نمایند.

رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز بین المللی قشم خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و غیر آن می توانند به صورت رایگان تحصیل کنند.

دانشگاه پیام‌نور مرکز بین المللی قشم دارای ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجوست که در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکتری در حال تحصیل هستند. این مرکز دارای ۳۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتراست.

جزیره قشم در ۲۰ کیلومتری جنوب بندرعباس، مرکز استان هرمزگان و در میان آب‌های خلیج فارس واقع شده و بیش از ۱۲ هزار دانشجو در ۶ دانشگاه و مرکز آموزش عالی این منطقه در رشته‌های مختلف و در مقاطع کاردانی تا دکترا مشغول تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار