با حضور معاون وزیر بهداشت؛
با هدف توسعه توریسم سلامت و جذب گردشگر سلامت به کیش، همزمان با هفته دولت چندین طرح و تجهیزات پزشکی در بیمارستان کیش به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 28 August 2019

پیشرفته ترین دستگاه سونوگرافی کشور در کیش به بهره برداری رسید

به گزارش تابناک کیش، عصر سه شنبه همزمان با حضور دکتر شاد نوش معاون وزیر بهداشت و درمان امام جمعه کیش و مستشار سفیر افغانستان در ایران، پیشرفته ترین دستگاه سونوگرافی، بخش داندانپزشکی مجهز و شبانه روزی، بخش طب سنتی ایرانی و چینی و بخش اندوسکوپی پیشرفته بیمارستان کیش افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: پزشکان شرایط کاری سختی دارند چرا که در هر شرایط باید توقعات و نیازهای مراجعان را فراهم سازند و این عمل امکان پذیر نیست مگر عشق و تعهد و وجدان بیدار.

مظفری افزود: خوشبختانه امروز هیئت امنای بیمارستان کیش متشکل از کلیدی ترین افراد سازمان هستند و در تلاش هستند بیمارستان کیش را عرصه خدمت کنند. امیدواریم بیمارستان کیش در آینده نچندان دور به درجه ای از کیفیت و خدمت برسد که توریسم داخلی هم بتواند بخشی از درمان و سلامت خود را در بیمارستان کیش انجام دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: امتیازات بی شمار کیش قابل خریدن نیست، آب و هوای پاک و اکسیژن بالا، دریا، آرامش و امنیت موجود می تواند در ترغیب افراد جهت استفاده از امکانات درمانی بیمارستان کیش بسیار موثر باشد. این داشته و سرمایه بزرگ را باید مکمل برنامه ها و ایده های خود قرار دهیم.

مظفری افزود: در بیمارستان کیش خوشبختانه زیرساخت های مناسبی ایجاد شده و وظیفه داریم با کمک مدیران و متخصصان وزارت بهداشت و درمان آنها را ارتقا ببخشیم. امیدواریم بخش خصوصی توانمند وارد کارزار شوند و ما را یاری دهند. در این بین ما از بخش خصوصی که توان و انگیزه کار دارد حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز از تجهیزاتی در بیمارستان کیش رونمایی شد که در کشور کمتر نقطه از آن بهرمند است امیدواریم قدر این امکان را بدانیم و در این بین باید با معرفی امکانات و شرایط موجود قابل توجه بهره وری دستگاه ها و تجهیزات بیمارستان را جهت استفاده حداکثری بالا ببریم.

دکتر نادعلی نژاد رئیس بیمارستان کیش گفت: برنامه ۳ ساله استراتژیک برای بیمارستان کیش در ۲۳ بند تهیه و تدوین کرده ایم که ۸ بند آن در حال اجراست.

وی ابرازداشت: بحث توریسم سلامت را به جد پیگیر هستیم و با تفاهم فی مابین این بیمارستان و کشور افغانستان از هفته آینده میزبان ۵۰ بیمار از کشور افغانستان در کیش جهت درمان و مداوا خواهیم بود.

نادعلی نژاد افزود بخش آب تی و الکترونیکی شدن تمام مراحل پذیرش و پرداخت ها نهایی شده و مردم و مراجعین از طریق آپ کیش و بستر اینترنت به راحتی می توانند از اطبا و بخش های مختلف بیمارستان نوبت و خدمات دریافت کنند و پرداخت ها را آنلاین انجام دهند.

وی تصریح کرد: تشکیل پرونده سلامت برای بیماران جزو اقدامات دیگر این مرکز درمانی بود و تا به امروز برای ۵۰۰ نفر پرونده سلامت تشکیل شده و این امکان ملاحظه مطالعه و مراجعه اطبا به پرونده بیماران در سراسر دنیا را فراهم نموده است.

وی گفت: در تلاشیم بزودی با برطرف کردن نیازها و بعضا کمبودها گرد آ در گروه بندی بیمارستانی در تمام ابعاد کمی و کیفی را از وزارت بهداشت و درمان کسب نمایم و همچنین امیدواریم بزودی لوح بیمارستان دوستدار کودک را هم برای بیمارستان کیش بدست بیاوریم.

وی تلاش و اقدام جهت ایجاد دفاتر نمایندگی توریسم سلامت بیمارستان کیش جهت معرفی پتانسیل های موجود در بیمارستان کیش افزود گفت برابر شهادت متخصین و شواهد موجود تجهیزات و امکانات فراهم شده در این بیمارستان از مجهزترین و بروز ترین امکانات پزشکی در جهان و کشور است.

دکتر نادعلی نژاد آموزش پزشکان کشور های افغانستان و عراق و عمان در کیش با حضور اساتید برجسته پزشکی کشور و همچنین کشور مصر را از برنامه های آینده خود برشمرد.

وی در پایان افتتاح بخش طب سنتی در بیمارستان کیش را مهم ارزیابی کرد و گفت انسان ها نیازمند شناخت ساختار فیزیکی بدن خود جهت زندگی بهتر و سلامت زیستن هستند و این امکان جهت شناسایی و درمان ساختارهای فیزیکی افراد چون طبع گرم و سرد و خشک با افتتاح بخش طب سنتی چینی و ایرانی در بیمارستان کیش برای اقشار مختلف مردم فراهم گردید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار