مديرعامل منطقه آزاد كيش بر ضرورت تكميل و بهره برداري از طرحهاي نيمه تمام به عنوان يكي از اولويتهاي مديريت منطقه آزاد كيش تاكيد كرد.
کد خبر: ۷۷۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 24 August 2019

به گزارش تابناک کیش، مجموعه از طرحهاي نيمه تمام عمراني،خدماتي و مسكوني جزيره كيش در هفته گذشته توسط غلامحسين مظفري و جمعي از معاونان و مديران سازمان منطقه آزاد كيش مورد بازديد و بررسي قرار گرفت. 
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در اين بازديد با تاكيد بر لزوم اعتبار سنجي سرمايه گذاراني كه قصد اجراي پروژه هاي عمراني در كيش دارند گفت: همه در كنار هم هستيم و با اجراي كار مشترك و ايجاد فضايي توام با تفاهم و همكاري مي توانيم اين اهداف را پيش ببريم و به سرانجام برسانيم. 
4 پروژه عمراني دامون سراحلي، مجتمع مسكوني فرهيختگان، مجتمع خدماتي سرو و پروژه مسكوني روياي كيش از جمله طرحهايي بود كه در جريان اين بازديدها از نزديك مشاهده و در حضوص تسريع در عمليات اجرايي و تسهيل در انجام امور اين طرحها تصمصماتي اتخاذ شد. 
مدير عامل سازمان منطقه آزاد منطقه در جريان اين بازديد اعلام كرد: سازمان منطقه آزاد كيش تلاش مي كند با تسهيل شرايط به اتمام پروژه ها كمك كند. 
وي افزود: در پروژه هاي عمراني كيفيت كار بايد مورد توجه قرار گيرد و در كنار آن سرعت كار و امنيت خاطر مردم كه قصد سرمايه گذاري در جزيره كيش را دارند و اطمينان خاطر سرمايه گذاراني كه براي سرمايه گذاري وارد اين پروژه ها مي شوند ايجاد شود. 
وي تصريح كرد: در پروژه هاي مختلف جزيره كيش برخي مسائل پيچيده و چند وجهي وجود دارد. بنابراين تلاش ما اين است به سمتي پيش برويم كه بتوانيم با مرتفع كردن مشكلات موجود از اين شرايط خارج شويم و با تعيين تكليف پروژه ها فضاي عمومي جزيره را به سمت توسعه و آباداني پيش ببريم و زير ساخت هايي را ايجاد كنيم كه اتفاقات خوبي را در پروژه هاي عمراني جزيره شاهد باشيم. 
مديرعامل سازمان منطقه آزا كيش درباره پروژه هايي كه با مشكلاتي خاص در روند ساخت مواجه شده اند گفت: تلاش بر اين است كه به اتمام اين پروژه ها كمك كنيم و تعهدات مالي پروژه ها به سازمان را به نحوي مديريت كنيم كه در روند اجراي پروژه ها براي سرمايه گذاران محدوديت يا مشكلي ايجاد نشود و با تفاهم بين دو طرف در خصوص نحوه انجام و پرداخت تعهدات تصميم گيري شود. 
در جريان اين بازيد همچنين مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با هدف اطلاع عموم از پايان پروژه ها در برنامه زمان بندي تعيين شده بر نصب روز شمار در هر يك از پروژه هاي در حال اجرا در جزيره كيش تاكيد كرد. 
در اجراي اين تصمصيم به همت مديرعامل شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش، روز شمار روند كار و تكميل پروژه در مجموعه از طرحها از جمله طرح مجتمع مسكوني دامون ساحلي ۲ نصب و راه اندازي شد. 
اين طرح با مساحت ۱۳۵۰۰ مترمربع و زيربناي كل ۴۹۲۰۹ مترمربع درقالب ۳۰۶ واحد ( ۱۲ واحد ويلايي و ۲۹۴ واحد آپارتماني در بر جهاي ۲۱ طبقه ودر نوار ساحل شمالي جزيره زيباي كيش با 35 در صد پيشرفت فيزيكي درحال ساخت است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار