فرمانده سپاه کیش با اشاره به راه‌اندازی صفحه اختصاصی جزایر خلیج فارس توسط خبرگزاری تسنیم گفت: همه موظفیم برای اعتلا‌ و توسعه‌‌ جزایر خلیج فارس ‌گام برداریم‌.
کد خبر: ۷۷۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 24 August 2019

به گزارش تابناک کیش، شهداد کناری در دیدار مشترک مدیر جزایر خلیج فارس خبرگزاری تسنیم که با حضور روابط عمومی منطقه آزاد و مسئولان دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: کیش و سایر جزیره‌های خلیج فارس در حوزه ملی میهنی و اقتدار ایران اسلامی از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار‌ند و از این روست که که همه موظفیم در راه اعتلای ساختاری و توسعه‌ای جزایر گام برداریم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم، رسانه‌ای ارزشی و تاکنون نشان داده ‌که نگاهی جامع و منطقی به توسعه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی دارد، افزود: اقدام اخیر این خبرگزاری در راه‌اندازی صفحه ویژه جزایر خلیج فارس جای تقدیر دارد چرا که این به منزله نگاهی ویژه به افزایش شفافیت، کمک به جریان و گردش اطلاعات و بیان مشکلات و ظرفیت‌هاست.

عبدالرحیم رضوانی نیز در ادامه با بیان اهداف و رویکرد‌های رسانه‌ها و جایگاه آنها در توسعه و پیشرفت جوامع اظهار امیدواری کرد، که صفحه ویژه جزایر خلیج فارس تسنیم بتواند به سهم خود ایفاگر نقشی سازنده در جزایر جنوبی به ویژه کیش و هندروابی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار