کد خبر: ۷۷۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 23 August 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، شمس‌الدين خجسته‌نيا متولد ٦٧/٢/١ از جزيره قشم كمک می‌كنم افراد با يادگيری مهارت‌های ارتباطی بتوانند زندگی شخصی و شغلی خود را بهبود ببخشند.این‌ها گفته‌های «خجسته‌نيا»، كارآفرين جوان است، که عملکرد موفقیت‌آمیز خود را اینگونه تشریح می‌کند:از سال ١٣٨٧ همزمان با دوره دانشجويی آموزشگاه زبان انگليسی خود را تأسيس كردم .در سال٩٢ نماينده كالج تربيت مدرس لندن را به خدمات آموزشگاه افزودم و خداوند را شاكرم از اينكه توانستم برای ٢٠ تا ۲۵ نفر اشتغالزايی كنم.

آقای خجسته‌نيا مأموریت خود را فقط در آموزشگاه دیدید؟

خیر، دغدغه آموزش از ابتدا با من همراه بوده و اين موضوع باعث شده به فعاليت در آموزشگاه بسنده نكنم و در برگزاری سمينار و كارگاه‌های آموزش ارتباطات با نشست‌های كتابخوانی از ديگر مشغوليت‌هايی است كه اين روزها با آن دست و پنجه نرم می‌كنم.

برای اینکه در ریل بمانید و بتوانید بر مشکلات اقتصادی غلبه کنید چه کار‌هایی انجام دادید؟

در شرايط اقتصادی كنونی ما نياز داريم برای فروش بيشتر كالا و خدمات خود با افراد بيشتری ارتباط بگيريم تا به جامعه مخاطب بزرگتری دست پيدا كنيم، مهارت ارتباطات و اصول و فنون مذاكره به ما كمک می‌كند اين هدف برايمان دست يافتنی تر شود که اين مهارت محدود به شغل ما نمی‌شود ،همه با اعضای خانواده خود و دوستان زیادی در ارتباط هستيم اين مهارت به ما كمک می‌كند كيفيت ارتباطات شخصی ما نيز ارتقا پيدا كند.
از آنجا كه به فرمايش مقام معظم رهبری امسال سال رونق توليد نامگذاری شده فكر می‌كنم خيلی از افراد راغب باشند توليدتاشان را افزايش دهند و در بازار جهانی عرضه كنند. اصول مذاكره به مانكات و روش‌هايی می‌آموزد كه با فرهنگ‌های متفاوت و افكار متفاوت تعامل كنيم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار