فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت: دشمن امروز از ما نمی‌ترسد بلکه از تفکر انقلابی ما و صدور آن به جهان می‌ترسد که به کل جهان نیز با قدرت رسانه‌های انقلابی صادر شده است.
کد خبر: ۷۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 13 August 2019

به گزارش تابناک کیش، شهداد کناری صبح امروز در دیدار با اعضاء خانه مطبوعات کیش به مناسبت روز خبرنگار با گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی این روز را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران سخت کوش جزیره مرجانی کیش تبریک گفت و اظهار داشت: خبرنگاری حرفه بسیار سختی است به ویژه خبرنگاری درحوزه جنگ که به لطف خداوند خبرنگاران ما از این رسالت سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: در طول دفاع مقدس خبرنگاران توانستند واقعیت‌های جنگ را در کنار تصویربرداران و فیلمسازان به خوبی ترسیم کرده و مظلومیت رزمندگان اسلام را به تصویر بکشند و به جهانیان نشان دهند.

کناری با بیان اینکه امروز نیز با نشر فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و شهادت باید همچنان در میدان مبارزه باقی بمانیم و ایستادگی کنیم اضافه کرد: دشمن امروز از ما نمی‌ترسد بلکه از تفکر انقلابی ما و صدور آن به جهان می‌ترسد که به کل جهان نیز با قدرت رسانه‌های انقلابی صادر شده است.

وی تاکید کرد: در صدور تفکر و اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بی تردید رسانه‌ها نقش بسزایی داشته‌اند و می‌بینیم که هر روز این تفکر در حال گسترش و عالم گیر شدن است.

فرمانده سپاه کیش با بیان اینکه اگر حادثه‌ای در گوشه ای اتفاق افتاده و در چهار دیواری خود بماند مرگ آن قطعی است خاطر نشان کرد: امروز بسیج در حوزه های بسیاری همچون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی و آموزش جوانان فعال و پویاست که باید این فعالیت‌ها منعکس شود و ارتباط رسانه و بسیج می‌تواند در این حوزه تاثیرگذار باشد.

امیر رضا غربانی مدیرعامل خانه مطبوعات کیش نیز با اعلام آمادگی رسانه‌ها در حمایت و پشتیبانی، انعکاس و همراهی با بسیج افزود: رسانه از دوران ابتدای انقلاب در کنار مردم با مردم بوده و تمامی فعالیت‌های مردمی منعکس شده است به گونه ای که مردم رسانه را امین خود دانسته وبسیاری از مشکلات خود را برای رفع و پیگیری با رسانه‌ها مطرح می‌کنند.

وی افزود: امروز نیز ما در کنار مردم و نهادهای مردمی هستیم تا همچون روزهای دفاع مقدس که عرصه ای ارزشمند و با شکوه بود و همچون دوران سازندگی پس از جنگ بار دیگر در ارتباطی سازنده و تعاملی پویا تلاش‌های بسیج و سپاه کیش را به تصویر بکشیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات کیش خاطر نشان کرد: با وجود تلاش ها و فعالیت های سازنده و ثمر بخش بسیج در کیش این زاویه از فعالیت‌ها در جزیره مغفول مانده است که ما می‌توانیم با یاری رسانه از این زاویه نیز کیش را به مردم معرفی کنیم زیرا مردم با این حوزه از فعالیت‌های سازنده و مردمی در جزیره کیش کمتر آشنا شده‌اند.

در این دیدار فرماندهی سپاه کیش با اهداء لوح از خبرنگاران تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار