امام جمعه کیش:
امام جمعه کیش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مکتبی و انقلابی است گفت:مردم ایران عاشق ارتش هستند و به آن محبت می‌ورزند.
کد خبر: ۷۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 13 August 2019

به گزارش تابناک کیش، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده، در دیدار با مسئولان برگزاری مسابقات غواصی ارتش های جهان به میزبانی نیروی دریایی ارتش گفت: کارکنان ارتش مدافعان واقعی وطن هستند. مایه خوشحالی است که امروز ارتش در حوزه های مختلف وارد عمل شده است.
امام جمعه کیش ادامه داد: ارتش در حوزه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی درخشان عمل کرده است و در مواقع حساس، کمک حال جامعه اسلامی شده و مایه افتخار همه مردم ایران است.
امام جمعه کیش با اشاره به برگزاری مسابقات غواصی ارتش های جهان در خلیج فارس افزود: برگزاری این رویداد بیانگر یک دیدگاه سیاسی است که ما توانایی ارتش کشورمان و امنیت خلیج فارس را به رخ کشورهای مختلف می کشیم. حضور ارتش در این عرصه بسیار ارزشمند است و باعث تقویت روحیه کارکنان این نهاد می شود.
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه حضور پر رنگ و مقتدارانه ارتش در چنین رویدادهایی موجب دلگرمی جامعه اسلامی می شود، خاطرنشان کرد: ارتش امیدی برای مردم عزیز ایران است. دعا می کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند دوره گذشته قهرمانی را از آن خود کند.
حجت الاسلام حسن زاده برگزاری این رویداد بین المللی و کسب قهرمانی را در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و افزود: کسب عنوان قهرمانی این مسابقات در آغاز گام دوم انقلاب نقش خوبی را در تحقق بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر می دارد. حضور ارتش در این مسابقات نشانگر توانمندی علمی و نظامی این نیرو است که موجب تحقق محور علمی بیانیه گام دوم انقلاب می شود.
امام جمعه کیش خاطرنشان کرد: ارتش در دفاع مقدس در خط مقدم قرار داشت و همواره در دفاع از کشور پیشتاز بوده و است. ان شاء الله در این زمینه نیز پیش قدم می شود.
وی با بیان اینکه مردم ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران  یک ارتش مکتبی و انقلابی است گفت:مردم ایران عاشقرارتش هستند و به ان محبت می ورزند و تمام نهادهای انقلابی ارتش را دوست دارند چون ارتش مدافع نظامی است که تمام آحاد جامعه برای دفاع از آن جان دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار