میرزاده از رشد ۵۳۳ درصدی پرداخت صدقه در این جزیره نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 11 August 2019

به گزارش تابناک کیش، «عطااله میرزاده»، رئیس کمیته امداد جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به میزان جمع‌آوری صدقات و افزایش آن نسبت به سال گذشته، گفت: ‏در چهارماهه نخست امسال نسبت به مشابه سال گذشته پرداخت صدقات 533 درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه مردم نیکوکار کیش در طی این مدت 136 میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند، یادآور شد: در چهارماهه نخست سال گذشته مردم نیکوکار کیش 21 میلیون و 217 هزار تومان صدقه پرداخت کرده بودند که در مدت مشابه امسال شاهد رشد قابل‌توجهی بودیم.

رئیس کمیته امداد جزیره کیش تصریح کرد: این میزان رشد، نشان‌دهنده افزایش اعتماد مردم به این نهاد است که باوجود داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی، همچنان صدقه را به‌عنوان سنتی حسنه در زندگی خود پذیرفته‌اند.

میرزاده گفت: با توجه به برنامه محور بودن طرح‌های کمیته امداد لزوم بر استفاده و کاربرد سیستم‌های الکترونیکی و روش‌های نوین پرداخت جذب و تسهیل کمک‌های مردمی برای نیازمندان دانست که در همین راستا کمیته امداد نیز همگام با آن بسترهای مناسبی را برای پرداخت صدقات و جذب کمک‌های مردمی فراهم ساخته است که خیران می‌توانند از طریق تلفن گویای 3288 و نصب اپلیکیشن ناب که با ارسال عدد 100 به شماره 30007639 صدقات و کمک‌های خود را پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار