فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف و پلمپ ۲ سوله انبار مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در این جزیره خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 11 August 2019

به گزارش تابناک کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی گفت: پس از کسب خبر مبني بر نگهداری و فروش مواد غذایی غیر بهداشتی و تاريخ مصرف گذشته در يک انبار، و فروش به صورت عمده در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، رستوران ها، هتل های جزيره، پيگيري موضوع در دستور کارمأموران پليس اماکن اين جزیره قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران پس از تحقيقات تکميلي و اطمينان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگي مقام قضايي، انبار شناسایی شده مورد بازرسی قرار گرفت.
رئیس پلیس کیش با اشاره به اینکه ماموران حین ورود به انبار متوجه خروج يکدستگاه کاميون حامل مواد غذایی مسموم شده که سریعاً اقدام به توقیف خودرو و دستگیری متهمان شدند و در بررسی های بیشتر، انبار مواد غذایی غیرمجاز دیگر هم کشف و هر دو پلمپ شدند.
وی در تشریح نحوه عرضه این اقلام فاسد در بازار گفت: صاحبان انبار ابتدا تاريخ توليد قبلي را مخدوش کرده و اقدام به درج تاریخ جدید بر روي اقلام با دستگاه مخصوص انجام می دادند.
سرهنگ جمالی افزود: در اين رابطه افراد خاطی به مراجع قضائي معرفي و محل مربوطه نيز با حضور نهادهای ذیربط پلمپ گرديد.
فرمانده انتظامی ویژه کیش از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طريق سامانه تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا اقدامات قانوني لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار