تیم یکدست و پرتلاش هندبال بانوان کیش در فینال این مسابقات توانست با شکست حریف تهرانی خود به مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات هندبال امید بانوان باشگاه های کشور دست پیدا کند
کد خبر: ۷۷۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 10 August 2019

به گزارش تابناک کیش، در دومین دوره مسابقات هندبال امید بانوان باشگاه های کشور تیم های کیش، سنندج، تاسیسات دریایی تهران و فارس با شکست حریفان خود توانسته بودند به مرحله نیمه نهایی مسابقات برسند و در مرحله نیمه نهایی تیم کیش با پیروزی بر سنندج و تاسیسات دریایی تهران با پیروزی بر فارس به فینال مسابقات راه پیدا نماید .

مرحله نهایی مسابقات امروز با برگزاری دیدار رده بندی آغاز شد و تیم هایی سنندج و فارس به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میزبان توانست با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ حریف شیرازی خود را شکست دهد و به مقام سوم رقابت‌ها برسد.

در بازی فینال نیز ۲ تیم کیش و تاسیسات دریایی تهران در یک بازی نزدیک به مصاف هم رفتند و در پایان این کیش بود که توانست با شکست حریف خود با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ به مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات هندبال امید بانوان باشگاه های کشور دست پیدا کند و تاسیسات دریای تهران دوم شود.

دومین دوره مسابقات هندبال امید بانوان باشگاه های از ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه در سنندج برگزار شد،  در این رقابت ۱۷ تیم حضور داشتند که در سه گروه چهار و یک گروه پنج تیمی با هم به رقابت پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار