با مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش پروژه متوقف شده دامون ساحلی ٢ جزیره کیش طی ٣ ماه از طبقه ١٢ به طبقه ١۸ رسید. هیراد غفوری، شریک و مجری پروژه گفت: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با اقدام به موقع برای حمایت از پروژه ضمن حفظ و ارتقای سرمایه خود، آرامش و اطمینان خاطر مناسب به بیش از ١۳٠ سرمایه‌گذار این پروژه داد.
کد خبر: ۷۷۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 10 August 2019

به گزارش تابناک کیش؛ با مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش پروژه متوقف شده دامون ساحلی ٢ جزیره کیش طی ٣ ماه از طبقه ١٢ به طبقه ١۸ رسید. هیراد غفوری، شریک و مجری پروژه گفت: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با اقدام به موقع برای حمایت از پروژه ضمن حفظ و ارتقای سرمایه خود، آرامش و اطمینان خاطر مناسب به بیش از ١۳٠ سرمایه‌گذار این پروژه داد.

وی با اشاره به پشتیبانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان سازمان به‌خصوص معاون اقتصادی سازمان افزود: یازدهم اردیبهشت سال‌جاری طی بازدید مدیر عامل سازمان و معاونت‌های اقتصادی و عمرانی و سرمایه‌گذاری و همزمان با روشن شدن تابلوی روزشمار، اسکلت فولادی برج در تراز سقف ١٢ اجرا شده بود که امروز (١٤ مرداد) پس از گذشت تنها ٣ ماه تا تراز سقف ١۸ پروژه اجرا شده است و برابر زمان‌بندی روزشمار، ٨۵ روز دیگر نصب اسکلت فولادی پروژه به اتمام خواهد رسید.وی در ادامه گفت: طی ٣ ماه گذشته بیش از ١۲ هزار متر مربع سقف با استفاده از باکیفیت‌ترین بتن با اضافه کردن ژل میکرو سیلیس (تولید شرکت کیش بتن) اجرا شده است. وی افزود: کلیه تصمیمات مدیریتی و اقدامات مالی برای پیشبرد امور با هماهنگی هیات امنای منتخب مالکان، مدیریت و اجرا می‌شود و خرد جمعی براساس منفعت کلیه سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری‌ها دخیل است. غفوری همچنین از راه‌اندازی و ایجاد سامانه صدور و شناسایی کد رهگیری در آینده بسیار نزدیک خبر داد و گفت: برای رصد دقیق نقل‌و‌انتقال واحد‌ها و شناسایی خریداران و فروشندگان با هدف سهولت و دقت در نقل‌و‌انتقال‌ها و جلوگیری از هرگونه خطا و تخلف در فروش، با نظارت و تایید شرکت سرمایه‌گذاری و هیات امنا پروژه صدور کد رهگیری عملیاتی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار