حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با صدور پیامی قهرمانی جوانان ایران در مسابقات والیبال زیر ۲۱ سال جهان را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۶۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 28 July 2019

به گزارش تابناک تهران، در متن پیام تبریک تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) آمده است: قهرمانی جوانان غیور سرزمینمان در مسابقات جهانی والیبال کاری است بسیار بزرگ و با ارزش که بیش از هر چیز نشانگر یک برنامه ریزی درست در این رشته محبوب است و در عین حال مژده ادامه نسل طلایی والیبال ما را با خود دارد.

این موفقیت را به این عزیزان تبریک می گویم و همراه با همه دوستان چشم انتظار روزهای بهتر برای ایشان هستیم.

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان شنبه شب در منامه بحرین برگزار شد و تیم ایران با نتیجه سه بر دو ایتالیا را شکست داد تا برگ جدیدی در تاریخ والیبال کشور رقم بخورد.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان، از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد به میزبانی منامه بحرین برگزار شد. ایران در ۱۹ دوره گذشته فقط یک بار در سال ۲۰۰۷ به جمع چهار تیم برتر راه یافته بود که در آن مسابقات نیز به مدال برنز رسید.

تیم نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ قهرمان مسابقات زیر ۱۹ سال جهان شده بود. بیشتر بازیکنان حاضر در تیم کنونی جوانان، همان ترکیب تیم نوجوانان ۲ سال قبل هستند که حالا یک قهرمانی جهان دیگر را به کارنامه خود اضافه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار