معاون آموزش وپژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح حضور و توان پلیس و اتحاد دستگاه‌ها را فرصت مناسبی برای برگزاری مسابقات غواصی نظامیان جهان در کیش دانست.
کد خبر: ۷۶۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 18 July 2019
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از پایگاه خبری پلیس،   امیر "محمدحسن باقری" در جلسه تخصصی هماهنگی برگزاری مسابقات غواصی نظامیان جهان در کیش گفت: شروع این مسابقات از ۱۳ مردادماه به مدت دو هفته در اسکله تفریحی کیش خواهد بود و ظرفیت فضای مجازی و همراهی رسانه‌ها بهترین فرصت برای اطلاع رسانی است.
وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات توسعه روابط بین المللی، خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برای منزوی کردن ایران، انتقال فرهنگ ارزشی کشور ما به دیگر کشور‌ها و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح است.
امیر"محمد حسن باقری" افزود: طی درخواست روسیه  برای برگزاری مسابقات "غواصی نظامیان جهان" در آب‌های آزاد خلیج همیشه فارس، جزیره کیش به عنوان محل برگزاری این رویداد ورزشی مهم  نیرو‌های مسلح انتخاب شد.
معاون آموزش وپژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح به تصویر کشیدن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین دستاورد این مسابقات عنوان کرد و افزود: این ظرفیت با همدلی دستگاه ها، تلاش اصحاب رسانه و بهره مندی مطلوب از توان فعالان فضای مجازی به تصویر کشیده خواهدشد.
وی افزود: همدلی پلیس تأمین امنیت صد در صدی مسابقات را دربر خواهد داشت و استفاده از ظرفیت معاونت اجتماعی پلیس کیش برای همگام سازی رسانه‌ها منجر به تحقق خواسته‌های کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی مسابقات و به نوعی اهداف مد نظر خواهد شد.

پلیس یاور همیشگی در خدمت به مردم  و نظام است

سرهنگ علی اصغر جمالی انتخاب جزیره کیش برای برگزاری مسابقات را بسیار تصمیم عالی دانست و گفت: با تعامل و هماهنگی‌های صورت گرفته بین نیرو‌های مسلح در جزیره کیش آماده همکاری هستیم.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: پلیس کیش با تمام توان برای به تصویر کشیدن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده است و معاونت اجتماعی، پایگاه دریابانی به همراه پلیس‌های تخصصی این فرماندهی با مشارکت در کمیته‌ها برای تحقق اهداف معین شده در مسابقات آمادگی کامل دارند.
وی افزود: در جزیره کیش همراهی مردم، مسئولان، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی همیشه باعث سرآمدی این جزیره نسبت به موضوعات و اقدام‌های این چنینی شده است.
فرمانده انتظامی ویژه کیش بر آمادگی کامل نیرو‌های دریابانی و انتظامی برای استقرار در محل برگزاری مسابقات تأکید کرد.
در این جلسه امیر سید کمال پیمبری رئیس سازمان تربیت بدنی نیرو‌های مسلح، حجت الاسلام باقری رئیس روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی ارتش، امیر پرویز سلیمی پناه، معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش، سردارثامنی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل، امیر لطفی پور دبیر مسابقات و جمعی از فرماندهان و مسئولان  نیرو‌های مسلح جزیره کیش حضور داشتند.  
استحکام اسکله تفریحی برای برگزاری مسابقات و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی در مسابقات از دیگرموضوعات مورد بحث درجلسه " مسابقات غواصی نظامیان جهان" بود.
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار