رئیس آموزش و پرورش کیش فضای آموزشی را مهم‌ترین دغدغه دانست و گفت: برای سال تحصیلی جدید نیازمند اضافه شدن ۹ کلاس درس جدید هستیم.
کد خبر: ۷۶۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 13 July 2019

به گزارش مهر «عربعلی زینالی» با انتقاد از این‌که در مناطق تازه‌ساخته‌شده همچون شهرک رز و مناطق جدید همچون نوبنیاد هیچ فضای آموزشی‌ای ساخته نشده، گفت: نیازمندی‌های 10 سال آینده آموزش و پرورش جزیره کیش را بررسی و ارزیابی کرده و به سازمان منطقه آزاد کیش ارائه داده‌ایم.  زینالی با تشریح وضعیت معیشتی معلمان جزیره گفت: هم‌اکنون ۴۵ نفر در پایه ابتدایی کمبود معلم داریم که دلیل اصلی آن وضعیت سخت معیشتی در کیش است.  وی افزود: کمک‌هزینه اعطایی به معلمان جزیره از 6 سال گذشته تاکنون هیچ تغییری نکرده ولی هزینه‌های زندگی افزایش چشم‌گیری داشته است.  

رئیس آموزش و پرورش کیش با بیان وضعیت مناسب تجهیزات مدارس گفت: اگرچه در حوزه تأمین کالاهای مصرفی، همچنان نیازمند کمک‌های مردمی و سازمان منطقه آزاد کیش هستیم، گفت: امسال آزمایشگاه‌های مجهزتری ساخته شده است. در هنرستان خوارزمی، کارگاهی مجهز ویژه رشته برق ساخته شده که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.  زینالی تأکید کرد: دستور راه‌اندازی دفتر ویژه مناطق آزاد در وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده و امیدواریم با این ساختار جدید مشکلات جزیره حل شود.  رئیس آموزش و پرورش کیش در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع شهریه‌ها هم پرداخت و گفت: در مدارس دولتی نیازمند حمایت‌های مادی خانواده‌ها هستیم.

 در مدارس غیرانتفاعی امسال حداقل و حداکثری بین ۵ میلیون تا ۱۷ میلیون تومان مربوط به سال‌های پایانی دبیرستان و پایه پیش‌دانشگاهی، تعیین شده است.  راه‌اندازی دبیرستان ویژه دانش‌آموزان استثنایی با کادر تخصصی در کنار راه‌اندازی مرکز اختلال یادگیری و راه‌اندازی رشته تربیت‌بدنی که مراحل پایانی خود را سپری می‌کند از دیگر موضوعاتی بود که رئیس آموزش و پرورش کیش به آن‌ها اشاره کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار