رئیس بانک کشاورزی شهرستان دنا خبر داد:
سی سختی با تاکید به اینکه اعمال این بند تنها برای کشاورزان خسارت دیده ای که نام آنها در لیست بانک می باشد قابل اجرا است گفت:کشاورزان شهرستان دنا می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی بانک کشاورزی  واقع در سی سخت در صورت مشاهده نام خود در لیست موجود،از مزایای بند خ استفاده کنند.
کد خبر: ۷۵۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵ 17 June 2019

آغاز امهال ۳ ساله تسهیلات کشاورزان شهرستان دنا توسط بانک کشاورزی/ بخشودگی سود و جریمه و امهال ۳ ساله برای تسهیلات زیر بخش کشاورزی سر رسید شده ابتدای مهر ۹۶ لغایت پایان اسفند ۹۷به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، روح الله سی سختی سروک با اعلام این خبر گفت:در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران و قانونی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جریمه و سود بانکی تسهیلات معوق کشاورزان بخشیده می شود و همکاری بانکها در این زمینه ضروری است.

رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا عنوان کرد:کشاورزانی که دارای تسهیلات زیر بخش کشاورزی که سر رسید آنها از ابتدای مهر سال 96 لغایت پایان سال 97 باشد با توجه به اینکه مشمول بند خ ماده 33 بودجه کل کشور می شود می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا از مزایای این بند استفاده کنند.

سی سختی با تاکید به اینکه اعمال این بند تنها برای کشاورزان خسارت دیده ای که نام آنها در لیست بانک می باشد قابل اجرا است گفت:کشاورزان شهرستان دنا می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی بانک کشاورزی  واقع در سی سخت در صورت مشاهده نام خود در لیست موجود،از مزایای این بند استفاده کنند.

وی تاکید کرد: تمامی کشاورزانی که تسهیلات در بخش کشاورزی دارند و نام آنها در لیست بانک موجود است با مراجعه به بانک کشاورزی شعبه سی سخت می توانند از بخشودگی سود و جرائم و امهال ۳ ساله تسهیلات خود استفاده نمایند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار