مديرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مديرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز اجرای طرح فطرانه جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‌زده استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 03 June 2019

علی خدادادی با اشاره به آغاز اجرای طرح فطرانه جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‌زده استان اظهار کرد: در طول اجرای طرح فطرانه، بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی، بهداشتی و زیستی یک ماهه به خانواده‌های آسیب دیده از سیل اخیر خوزستان، اهدا می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح «فطرانه» از بیست و‌ پنجم ماه مبارک رمضان به مناسبت فرا رسيدن عید سعید فطر در مناطق سیل‌زده آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این طرح علاوه بر کمک‌های مستمر به آسيب‌ديدگان از سیل، تهیه و توزيع بسته‌های غذایی، بهداشتی و زیستی را در بین سیل‌زدگان شامل می‌شود.

خدادادی ادامه داد: اقلام مورد نیاز برای تهیه این بسته‌های اهدایی، توسط خیرین، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات مختلف از سراسر کشور به استان خوزستان ارسال شده است. توزیع اقلام بهداشتی، غذایی و زیستی در قالب این طرح از روستای ابومشیلش شهرستان کارون آغاز شده و در بیش از ۲۰۰ روستا و منطقه سیل‌زده اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: بسته‌های بهداشتی شامل شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پد بهداشتی بانوان، پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی و سایر اقلام مورد نياز هستند. همچنین بسته‌های غذایی یک ماهه از یک کیسه برنج مرغوب، روغن مایع، قند، چای، حبوبات، شکر و انواع کنسروجات تشکیل شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار