ساکنان و گردشگران جزیره کیش، امروز جمعه همزمان با سراسر ایران زمین و جهان، دگر بار حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطبن و مخالفت با اشغالگری و معامله ننگین قرن به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۷۵۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 01 June 2019

حامیان ملت فلسطین در جزیره کیش امروز با برگزاری یک راهپیمانی با شکوه و تاریخی در این جزیره، اشغال سرزمین فلسطین تو سط نژاد پرستان صهیونیست و توطئه جدید امریکای صهیونیستی با عنوان معامله قرن را بشدت محکوم کردند.

راهپیمایان با حمل دست نوشته و پلاکارد و سردادن شعاری مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، آزادی قدس عزیز از چنگال اشغالگران، احقاق حقوق ملت آواره فلسطین را فریاد زدند و همه مسلمانان را به و حدت و یکپارچگی در مقابل نیرنگ‌ها دشمن و حمایت از مظلومان فلسطینی فراخواندند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پس از طی مسیرهای تعیین شده در مصلی بزرگ کیش گردهم امدند و قطعنامه پایانی را قرائت کردند.

حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین مبارزه با غده سرطانی اسرائیل، خنثی سازی توطئه قرن، انزجار از سکوت مجامع جهانی در مفابل جنایات نژاد پرستان صهیونیست و تداوم انتقاضه مردم فلسطبن، تقویت توان دفاعی، ارتقای فعالیتهای هسته ای، حفظ وحدت و همبستگی ملی و تلاش مجدانه برای رونق تولید و خل مشکلات افتصادی از بندهای این فطعنامه بود.

در این قطعنامه که در ٥ ماده تنظیم و قرائت شد ساکنان و گردشگران ضمن تقدیر از ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس، آزاد سازی قدس شریف و رهایی کامل مردم مظلوم فلسطین را آرمان جهان اسلام دانسته و ضمن محکوم کردن سیاست های شوم استکبار جهانی در معامله قرن و تلاش کشورهای عربی برای عادی سازی روابط آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از سکوت مرگبار جوامع مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه و تلاش برای نابودی هویت فلسطین اعلام کردند.

در این قطعنامه راهپیمایی کنندگان بر تداوم انتفاضه تا حل کامل مسئله فلسطین و نفی هرگونه سازش با شیطان بزرگ آمریکا تا محو اسرائیل غاصب و لزوم برگزاری همه پرسی آزاد برای تضمین آزادی فلسطین و تحقق راهبرد همه فلسطین برای تمامی فلسطینیان تاکید کردند.

همچنین راهپیمایی کنندگان روزه دار با محکوم کردن اظهارات سخیف آمریکا در خروج از برجام، تشدید ظالمانه تحریم ها و اعلام نام نهاد انقلابی سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی از مسئولان نظام و حکومت اسلامی خواستند تا ضمن پرهیز از پذیرش وعده های دروغین کشورهای اروپایی از هرگونه تسلیم برابر سیاست های خصمانه آنها، بر تقویت توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه پیشرفت های عزت آفرین حوزه دفاعی و موشکی و استمرار فعالیت های صلح آمیز هسته ای اهتمام جدی داشته باشند.

همچنین توجه جدی مسئولان به تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید به عنوان شعار محوری امسال در راستای حل مشکلات معیشتی هموطنان و تکیه بر رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با پدیده شوم گرانی و رونق اقتصادی کشور را خواستار شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار