مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم از ارائه چندین طرح و پروژه ورزشی، تفریحی براي گسترش زیرساخت‌های ورزشی در جزیره کیش خبرداد.
کد خبر: ۷۴۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 22 May 2019
محمود افشار دوست در خصوص گسترش زیرساختهای ورزشی جزیره کیش گفت: چند طرح و پروژه ورزشی و تفریحی را با کمک کارشناسان آماده کرده ایم و به سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شده و  در صورت موافقت سازمان این طرح ها اجرایی و کیش به مرکز و پایگاه ورزشی تبدیل و باعث رونق توریسم ورزشی خواهد شد.
وي گفت: از جمله طرح های ارائه شده می توان  به ایجاد مرکز قرنطینه اسب و سوارکاری اشاره کرد که با راه اندازی این مرکز کمک شایانی به سوارکاری کشور و جزیره کیش خواهد شد.
افشار دوست گفت: توسعه ورزش های ساحلی در کنار ورزش های دریایی از جمله احداث سنگ نوردی ساحلی که به نوبه خود می تواند باعث ورود گردشگران از جمله سنگ نوردان کشور و منطقه به جزیره کیش است.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم افزود: پروژه هشت هکتاری سالنهای چندمنظوره و تخصصی بانوان و آقایان که با احداث سالن های تخصصی می توانیم میزبان مسابقات ملی و بین المللی در سطح کاملا حرفه ای باشیم.
افشار دوست گفت: احداث هتل المپیک و پنج زمین فوتبال و اماکن مرتبط ورزشی و تفریحی با توجه به پتانسیل های بالای جزیره می تواند باعث رونق توریسم ورزشی در جزیره کیش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار