مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:
کد خبر: ۷۳۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 29 April 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه و برخی از فرماندهان ارشد نظامی با مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته معلم دیدار کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به شأن و جایگاه تیپ 48 فتح استان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران سد فکری و خطی جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه‌های دشمن است.
هادی زارع‌پور گفت: فعالیت همه ارگان‌ها و مسؤولان برای رضای خدا و رضای مردم است، امروز سپاه در مقابل مردم سربلند و قطعاً از رضایت خداوند نیز بهره‌مند خواهد بود.
وی خطاب به فرمانده تیپ 48فتح گفت: شما یادگاران تیپ قدرتمندی هستید که شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
زارع‌پور افزود: همه حرکت‌ها و گام‌های آموزش و پرورش در راستای استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است و در این راه تعاملات با سپاه پاسداران را مغتنم و ارزشمند می‌شمارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اجرای طرح هجرت –راهیان نور-کلاس‌های آموزش نظامی-طرح شهید بهنام محمدی و حلقه صالحین را فعالیت‌های مشترک سپاه و آموزش و پرورش دانست که به همت معلمان نیز انجام می‌شود.
وی در این دیدار با بیان اینکه معلمان چراغ هدایت جامعه و دانش آموزان است و تأثیر به سزایی در جهت گیری زندگی آنان دارد گفت: شغل مقدس معلمی یک افتخار بزرگی است و علاقه وافر معلمان به تعلیم و تربیت باعث می‌شود تا آنان در این سنگر مقدس بمانند.
وی تصریح کرد: در طول هفته معلم از معلمان ایثارگر وجانباز تجلیل و برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اجرا می‌شود.
زارع‌پور گفت: در دوران دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان 104شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرد.
حسن حکمتیان در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: پاداش معلمان با هیچ مزد مادی قابل قیاس نیست و فقط اجر معنوی می‌تواند مزد این فعالیت الهی و ارزشمند باشد.
وی با اشاره به اینکه ما باید قدردان معلمان باشیم یادآور شد: باید از همه نیروهای اهل قلم و فکر در پیشبرد و توسعه اهداف انقلاب استفاده شود.
حکمتیان در این دیدار با تأکید بر نگاه مثبت به همه خدمتگزاران کشور از جمله خدمتگزاران در عرصه تعلیم و تربیت اظهار داشت: آموزش و پرورش با محوریت معلمان و آموزگاران، محوری ترین نقش را در سلامت فکری و اجتماعی یک جامعه و ساختن یک محیط اجتماعی متعالی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار