تاج الدین عنوان کرد:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی کشور اجرای پروژه‌های بزرگ همانند پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان با پیگیری ها در سطح دولت و شهرداری برای خدمت به شهروندان حائز اهمیت است.
کد خبر: ۷۳۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 18 April 2019

به گزارش تابناک، ناهید تاج الدین در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان اظهار کرد: طراحی این پروژه از سال ۸۳ شروع و برد عملیاتی و اجرایی آن از امروز آغاز شد.این پروژه بزرگ مقیاس به طول ۷۸ کیلومتر در حوزه شهرستان اصفهان قرار دارد و حدود ۴۵ کیلومتر آن در شهر اصفهان واقع شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاه به اینکه با همتی که در مدیریت شهری وجود دارد امیدواریم طی ۲۰ ماه آینده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم اضافه کرد:اجرای طرح رینگ حفاظتی کاهش آلودگی هوا و ترافیک را  همراه دارد. با توجه به اینکه عملیات اجرایی قسمتی از این پروژه در خارج از شهر اصفهان قرار دارد معاونت عمرانی استانداری باید برای عملیاتی کردن این طرح در خارج از شهر اصفهان همکاری لازم را داشته باشد.

تاج الدین تاکید کرد: قسمتی از این پروژه به خمینی شهر و دولت آباد مربوط است و نمایندگان مجلس نیز در صورت نیاز پیگیری لازم را در این زمینه خواهند داشت.

وی با اشاره به درخواست مقامات استانداری برای پیگیری اجرای طرح در شهرستان اصفهان افزود:در صورت لزوم با مدیران و نمایندگان شهرستان‌های واقع در طرح مذاکراتی انجام خواهیم داد و این قول را به همه مدیران استان و شهر اصفهان می‌دهیم که پیگیری‌های لازم برای تسهیل در فرآیند اجرای این پروژه را انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار