نهادهای، نظامی، انتظامی، درمانی و خدماتی کیش با برگزاری مانور نوروزی 98 آمادگی خود را برای استقبال از گردشگران اعلام کردند.
کد خبر: ۷۲۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 16 March 2019

مانور نوروزی 98 با هدف آمادگی برای میزبانی از گردشگران نوروزی و ایجاد شرایطی امن و آرام با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه جزیره، امام جمعه اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان محلی جمعه 24 اسفند برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جزیره کیش و تقدیر از آمادگی نهادهای مختلف برای میزبانی شایسته از گردشگران گفت: زیبایی، پاکی و آرامش کیش مرهون تلاش افراد و ارگانهایی است که بسیاری از این نهادها دیده نمی شوند اما اثر خدمات آنان مشهود است.

دکتر مظفری افزود: خدمتگزاری به گردشگران فرصت و نعمتی است که برکات زیادی برای کیش و کشور به همراه دارد و رونق اقتصادی و تحقق اهداف این منطقه آزاد کشور را در پی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با بیان اینکه استقبال و میزبانی شایسته از گردشگران بزرگترین تبلیغ برای این منطقه آزاد کشور است گفت: اقتصاد جزیره کیش بر محور گردشگری است و مدیریت خدمات دهی در حوزه گردشگری باعث می شود این جزیره نقش خود را به درستی در رونق گردشگری و دستیابی به اقتصاد پایدار برای کیش وکشور ایفا کند.

وی افزود: همدلی و هماهنگی نهادهای شرکت کننده در این مانور بیانگر این است که با تلاش شهروندان جزیره کیش در نوروز چهره بسیار خوبی از توسعه گردشگری کیش و میهمان نوازی جزیره نشینان به مردم کشور نشان می دهیم.

در این مراسم بیش از 34 خودرو از نهادهای مختلف شامل نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی، بیمارستان، حراست سازمان منطقه آزاد کیش، آب و برق، بهزیستی، محیط زیست، اجرائیات مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، شرکت آب و برق ومرکز توسعه سلامت کیش حضور داشتند و آمادگی خود را برای رسیدگی به نیازهای نوروزی کیش در زمینه امداد اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار