مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش گفت: بیش از سی هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی برای پخش در نوروز ۹۸ آماده شده است.
کد خبر: ۷۲۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 11 March 2019

محمد صادق کوثری فر در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه جزیره کیش به برنامه های این مرکز برای تعطیلات نوروز ۹۸ گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و ایام نوروز صداوسیما با هدف اطلاع رسانی، تفریحی و سرگرمی و ایجاد شادابی و نشاط در بین ساکنان و گردشگران با تهیه ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی به استقبال سال۱۳۹۸ می رود. 

وی گفت: برنامه رادیویی هفت سین ویژه تحویل سال ۹۸ به مدت ۱۲۰ دقیقه، ۲۹ اسفند از جوار مزار شهدای گمنام در مسجد امام حسن مجتبی (ع) جزیره کیش با حضور هنرمندان پخش می شود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز کیش افزود: برنامه زنده صبحگاهی رادیویی بهار جزیره نیز در قالب ۱۶ برنامه ۱۸۰ دقیقه ای از اول تا شانزدهم فروردین هر روز ساعت ۹ صبح از رادیو کیش پخش می شود.

وی افزود: نوروز کیش ویژه برنامه رادیویی عصرگاهی است که در قالب ۱۶ برنامه ۱۸۰ دقیقه ای از اول تا شانزدهم فروردین هر روز ساعت ۱۸ از رادیو کیش پخش می شود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز کیش گفت: برنامه آوای بهار نیز در قالب ۱۳ برنامه ۴۵ دقیقه ای از اول تا سیزدهم فروردین هر روز ساعت ۱۷ از رادیو کیش پخش می شود.

وی عنوان کرد: برنامه های رادیویی خونه های همیشه نو ، ساز نو ، فرهنگ مردم ، نوروز نامه ، گلگشت ، ایران را بگردیم ، تحفه، قند و عسل ، طنز و طنزپردازان، روایت راوی، دلخنده و پخش نمایش نیز برای پخش از رادیو کیش در ایام نوروز۹۸ درنظرگرفته شده است.

وی افزود در مجموع بیش از شش هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تولید و بیست هزار دقیقه برنامه تامینی ویژه سال نو در ایام نوروز از رادیو کیش پخش خواهد شد.

کوثری فر تصریح کرد: برنامه سازان رادیو بیش از ۱۵۵ ساعت ویژه برنامه نوروزی را در نوروز ۹۸ تولید و پخش خواهند کرد و با ارتباط زنده رادیویی با شبکه های سراسری و مراکز استانها نیز جاذبه های گردشگری جزیره کیش را به هم‌وطنان معرفی خواهند کرد.

محمد صادق کوثری فر گفت: عیدانه عنوان ویژه برنامه تلویزیونی لحظه تحویل سال ۹۸ است که ۲۹ اسفند به مدت ۲۱۰ دقیقه از ساعت ۲۳ از سیمای کیش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سیمای کیش هر روز به مدت ۷۰ دقیقه برنامه زنده پخش خواهد کرد، گفت: برنامه پا به پای بهار  از اول تا پانزدهم فروردین ساعت ۲۱ از سیمای کیش بصورت زنده پخش خواهد شد. 

مدیر کل صداوسیمای مرکز کیش گفت: مستند های سینا (۱) ، پارادایس، گونه‌های جانوری کیش، آواز مرغ مینا، ساکنین صخره‌های مرجانی، کیش از نگاهی دیگر، اپیزودیک هم کیش، مرجان‌ها ، گونه‌های گیاهی کیش و سریال در حاشیه (۱) و جشنواره فیلم های سینمایی نوروزی برنامه هایی هستند که برای پخش از سیمای کیش در ایام نوروز ۹۸ در نظر گرفته شده است.

کوثری فر گفت: در مجموع بیش از چهار هزار و ۶۴۲ دقیقه برنامه تلویزیونی در قالب تولید و تامین برای نوروز ۹۸ در سیمای کیش در نظر گرفته شده است.

وی گفت: واحد خبر مرکز کیش نیز هر روز با دو بخش خبری آخرین اخبار را به مخاطبان ارائه می کند.

کوثری فر گفت: ساکنان و گردشگران در ایام نوروز ۹۸ می توانند هر روز ساعت ۱۷ بیننده خبر سیما و ساعت ۱۸:۳۰ شنونده بخش خبری رادیو باشند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش گفت: فضای مجازی صداوسیمای مرکز نیز با برگزاری مسابقه عکس و کلیپ راهیان نور، مسابقه عکس و کلیپ نوروز ، پویش حفظ محیط زیست، پویش رانندگی امن، پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک در ایام نوروز ۹۸ پذیرای مخاطبان فضای مجازی است. 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار