امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مسئولان منطقه آزاد کیش در طراحی و برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع خود، پیوست فرهنگی و اجتماعی این برنامه‌ها را تدوین و اجرایی کنند.
کد خبر: ۷۲۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 09 March 2019

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده درخطبه های نمازجمعه 17 اسفند با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب، ایام اعتکاف، ولادت امام علی (ع) و ولادت امام محمد باقر (ع) افزود : محتوای برنامه هایی که قرار است در ایام نوروز اجرا شود باید با محتوای اسلامی ایرانی همراه باشد تا با غنای معنوی این برنامه ها، نوروزی شاد، معنوی و پر رونق را در جزیره کیش شاهد باشیم.

خطیب جمعه کیش افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب محوری ترین برنامه این پیوست های فرهنگی و اجتماعی است و می تواند تفکرات نادرست در مورد جزیره کیش را اصلاح کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تاکید بر تکمیل امکانات نماز خانه ها ، مبادی ورودی به جزیره را یکی از مهمترین مناطقی دانست که با تبلیغات فرهنگی می تواند با این تفکر نادرست در مورد کیش مبارزه کند .
امام جمعه کیش اظهار داشت: تامین بیش از پیش امنیت در مبادی ورودی به کیش، مسیر های دریایی، عبور و مرور دریایی، تامین کامل کالاها و نیاز های اساسی و پیش بینی های لازم در مقابل حوادث غیر مترقبه از مهمترین مسایل اجتماعی است که می تواند نوروزی خاطره انگیز را برای مسافران رقم بزند.
امام جمعه کیش با تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به سمت ریاست قوه قضائیه گفت: این انتخاب، بسیار به جا و شایسته است و می تواند زمینه ساز تحول در این قوه حساس و تاثیرگذار باشد.

گفتنی است نمازجمعه این هفته با حضور مردم ومسئولان مومن وولایتمدار جزیره کیش در مصلی اقامه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار