سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر با قهرمانی تیم های بانوان وآقایان کشورمان به پایان رسید.
کد خبر: ۷۲۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 06 March 2019

سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر ازدوشنبه 13 اسفند در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شد و امروز سه شنبه 14 اسفند آیین اختتامیه این رقابت ها با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان فدراسیون جهانی وآسیا و رییس ومسئولان فدراسیون تکواندو کشور برگزار شد.

درپایان این دوره از مسابقات که با حضور 252 تکواندوکار از 16 کشور ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، ایران، پاکستان، تونس، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، فلسطین، قزاقستان، گرجستان، لهستان و هند برگزار شد دربخش بانوان تیم ایران با کسب 3 طلا، 5 نقره و 641 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ازبکستان با 3 طلا، 2 نقره و 484 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و بانوان ورزشکار تیم قزاقستان با یک طلا، یک برنز و 148 امتیاز سوم شد.

در بخش آقایان نیز تیم منطقه آزاد کیش با 3 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 512 امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.

بیمه سرمد با 2 طلا، 2 نقره، 3 برنز و 430 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم قزاقستان با یک طلا، دو نقره، یک برنز و 284 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

دارندگان مدال های طلا، نقره و برنز این رقابت ها به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در رنکینگ المپیک کسب کردند.

گفتنی است جزیره کیش به دلیل دارا بودن شرایط مناسب اقلیمی درنیمه دوم سال، امکانات خوب ورزشی ، تفریحی و اقامتی و عدم نیاز به دریافت روادید سالانه میزبان رویدادهای بین المللی زیادی در حوزه ورزش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار