استاندار هرمزگان با صدور حکمی علی نیکویی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرلنگه منصوب کرد.
کد خبر: ۷۲۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 03 March 2019

به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به علی نیکویی آورده است: با عنایت به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان بندرلنگه منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف قانونی در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی موفق و موید باشد. توفیق شما را در خدمت  به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

قابل ذکر است دکترغلامرضا آباد که پیش ازاین سرپرست فرمانداری شهرستان بندرلنگه منصوب شده بود طی حکمی از سوی دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان به سمت سرپرست اداره کل حوزه استاندار منصوب شد.

شهرستان بندرلنگه در ۲۵۱ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
این شهرستان از سمت شمال با استان فارس و شهرستان بستک ،از سمت جنوب به خلیج فارس و از سمت شرق به شهرستان بندرخمیر و از غرب با شهرستان پارسیان هم مرز می باشد. 
این شهرستان ۱۳۴ هزار و ۷۱۳ نفر جمعیت و دارای ۵ شهر به نام های ( بندرلنگه ، کیش، کنگ، بندر چارک ، لمزان) و همچنین ۴ بخش به نام های (مرکزی – مهران- شیبکوه – کیش ) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار