با ابلاغ معاون اول رییس جمهور در مناطق آزاد تجاری – صنعتی کشور به کالاهای غیر از گروه یک از طریق بازار ثانویه ارز تخصیص می یابد.
کد خبر: ۷۱۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 10 February 2019

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با  توجه به  برگزاری جلسه 17 بهمن 97، با حضور معاون رییس جمهور، وزرای امور اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص روند ثبت سفارش کالا و چگونگی تخصیص ارز در مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور و ابلاغ بند 4 مصوبات این جلسه از سوی معاون رییس جمهور، تخصیص ارز به کالاهای غیر از گروه یک، از طریق بازار ثانویه امکان پذیر است. 

بر اساس این گزارش با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و با هدف بهره مندی از ظرفیت های ایجاد شده، متقاضیان تا تاریخ 27 بهمن امسال فرصت دارند سفارش خود را در سامانه سیفام به نشانی sifam.ir ثبت کنند. بدیهی است صرف ثبت سفارش در سامانه مذکور هیچ گونه تعهدی برای سازمان منطقه آزاد کیش جهت تخصیص ارز به متقاضی ایجاد نمی کند.

این طرح با هدف تخصیص ارز ثانویه به پروژه های سرمایه گذاری صنعتی و غیر صنعتی در مناطق آزاد برای گروه کالایی 2 و 3 اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار