کد خبر: ۷۱۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 06 February 2019

برگزاری نمایشگاههای آثار ارزشمند هنرمندان داخلی و خارجی در مجموعه موزه و نماد، ظرفیتی خوش آتیه برای گردشگری جزیره کیش است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مجموعه موزه و نماد کیش که در یکسال گذشته میزبان برگزاری 12 نمایشگاه از آثار شاخص هنرمندان کشور در زمینه های مختلف بوده است با ادامه این روند به یکی از ظرفیت های خوب برای جذب گردشگر تبدیل می شود.

این مجموعه که در ساحل غربی جزیره کیش و محیطی آرام و الهام بخش قرار گفته به همت بخش خصوصی، محلی دائمی برای نمایش و عرضه آثار هنری شده است.

رنگ ها و چهره ها، نینوا، هنرهای تجسمی، نقطه شروع، کفش ها ورنج ها، آیت، نمایش آثار و یکتور وازارلی، ناگفته های کودکانه، آثار حجمی شایا شهرستانی، دیوار، نوستالژی، آثار گروه فرا، آثار هنرمندان جوان و گنجینه سنگ مجموعه سنگ های برادران اردانی عناوین و موضوعات نمایشگاه های برگزار شده در مجموعه موزه و نماد کیش است که در یک طبقه به وسعت 3 هزار و200متر مربع شامل 4 سالن گالری، آمفی تئاتر، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی است.

درکنار نمایش آثار هنری، آثار برتر سینمای دنیا نیز به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 21 برای عموم علاقمندان اکران می شود.

همچنین به منظور ترویج فرهنگ حمایت از هنرمندان و آموزش هنر به شهروندان وگردشگران علاقمند، فروشگاه و کارگاه هنری با حضور اساتید هنر در این مجموعه فعالیت می کنند.

تا کنون بیش از 50هنرمند بالغ بر 320 اثر هنری خود را در مجموعه موزه ونماد کیش به معرض نمایش و عرضه گذاشته اند .

در حال حاضر نمایشگاهی از مجموعه ارزنده سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و شهاب سنگ متعلق به برادران اردانی و آثار حجمی شایا شهرستانی هنرمند رشته هنرهای تجسمی درمجموعه موزه و نماد کیش در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

گفتنی است مجموعه موزه و نماد کیش که هر روزه از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 18 تا 22 پذیرای علاقمندان است به یکی از جاذبه های فرهنگی و هنری جزیره کیش تبدیل شده است که با برگزاری نمایشگاه های آثار هنری و تغییر دوره ای این آثار جاذبه ای ارزشمند برای جزیره کیش است وگردشگران و شهروندان می توانند در هر بار مراجعه با نمایش آثار جدیدی از هنرمندان مواجه شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار