کد خبر: ۷۱۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 06 February 2019

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کیش برگزارشد دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که به همراه جمعی از معاونان ومدیران سازمان دراین مراسم حضوریافت با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی درحفظ آرامش وامنیت کشور گفت: درتاریخ 40 ساله انقلاب با هجمه های مختلفی مواجه شده ایم که اگر لطف خداوند ، همت مردم و منویات مقام معظم رهبری نبود شرایط سخت تری از امروز داشتیم.

وی افزود: با وجود این فشارهای همه جانبه ، نظام اسلامی با سربلندی از دوران دشوار گذر کرده وبا اتحاد وهمدلی مردم موفق شدیم در مسیری قرار گیریم که الگویی برای جهان اسلام باشیم . اما باید توجه کنیم که تلاش دشمنان برای آسیب رساندن به کشور ونظام ما همچنان ادامه دارد.

دکتر مظفری اظهار داشت: درمواجهه با دشمنان باید از فرصت ها استفاده کنیم و نقاط قوت وضعف خودمان ودشمنانمان را شناسایی کنیم. مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی ، مردمی بودن و حکومت براساس آموزه های دین مبین اسلام است پس باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به وقایع تاریخی کشور افغانستان ، جنگ های طالبان ومداخلات کشور امریکا و پس از آن شکل گیری داعش تصریح کرد: این تلاش های امریکا برای ایجاد حکومت و یا سرزمینی بود تا تهدیدی برای کشورهای منطقه خاورمیانه باشد اما با این وجود کشورما با اقتدار به راه خود ادامه داده و می دهد. شرایط بسیار پر فراز و نشیبی را طی کردیم و خرسندیم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقتدر تر از همیشه هستیم .

وی تاکید کرد: البته واضح است که هر کشور و مردمی این چنین مسیر دشواری برای حفظ آزادی واستقلال کشورشان بپیمایند دچار هزینه ها ومشکلات زیادی خواهند شد. در حال حاضر در کشور و به تبع آن در جزیره کیش به دلیل همین فشارهای ناشی از تحریم شاهد برخی دشواریهای اقتصادی هستیم . دراین شرایط باید همگی در کنار هم قرار گیریم وبا مدیریت صحیح، شرایط را به وضعیت مناسب تغییر دهیم.

دکتر مظفری گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب فراهم شدن شرایط برای رشد همه اقشار است و همه ما که از برکت انقلاب عهده دار مسئولیت هستیم وظیفه داریم از هیچ تلاش و خدمتی برای مردم کوتاهی نکرده واز هر فرصت و امکانی برای خدمت به مردم استفاده کنیم زیرا این مردم هستند که برای پیروزی وحفظ انقلاب از جان خود گذاشته اند.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد با همکاری وتعامل خوب نیروی انتظامی درجزیره کیش میزبان شایسته ای برای گردشگران و عامل حفظ آرامش وامنیت منطقه باشند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار