کد خبر: ۷۱۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 02 February 2019

برای بسیاری از ما فرا رسیدن تعطیلات نوروز به منزله آغاز ایام سفر است. به همین دلیل است که شمار زیادی از سفرهای زمینی و هوایی در روزهای نخست سال به انجام می‌رسد. با این حال این گونه سفرها اگر با برنامه ریزی درست و مناسب به انجام نرسد می‌تواند برای مسافران بسیار گرانتر از بودجه ای که برای مسافرت در نظر گرفته اند، تمام شود. جدا از مسئله هزینه، چگونگی تهیه بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس نیز برای معدود مسافرانی که هنوز روش های حضوری را به خرید آنلاین خدمات سفر ترجیح می‌دهند یک دغدغه به شمار می‌آید. دغدغه ای که شاید تنها خرید از وبسایت قاصدک 24، متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا بتواند به آن پایان دهد!

چگونه در سریعترین زمان برای سفرهای نوروزی آماده شویم

خرید بلیط هواپیمای خارجی و داخلی

اگر اولویت سفر نوروزی شما زمان است، بهتر است از میان انواع مختلف مسافرت، سفر با هواپیما را انتخاب نمایید. مسافرت هوایی به شما امکان می‌دهد تا در زمان کوتاهتری به مقصد برسید و بیشتر از زیبایی های آن بهره بگیرید. با این حال فراموش نکنید اگر زمان برایتان دارای اهمیت است می‌بایست برای خرید بلیط هواپیما نیز سریعترین راه ممکن را برگزینید. بنابراین از میان تمام روش های موجود برای رزرو بلیط هواپیما، خرید از فروشگاه های آنلاین ارائه دهنده خدمات سفر و گردشگری را انتخاب و بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی خود را تنها با صرف چند دقیقه زمان خریداری نمایید. خرید بلیط هواپیمای خارجی و داخلی در قاصدک 24 پروسه ای تقریباً مشابه دارد. با این تفاوت که شما برای خرید بلیط هواپیمای خارجی امکان رزرو بلیط به صورت یک طرفه یا رفت و برگشت را نیز دارید و تنها کافیست با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به فهرستی از کاملترین بلیط های هواپیما در مسیر مورد نظر خود دست یابید.

اطلاع از موجودی بلیط قطار

اطلاع از موجودی بلیط قطار یکی از مهمترین موضوعاتی است که می‌بایست به هنگام سفر نوروزی با این وسیله نقلیه در نظر بگیرید. بلیط قطار در ایام خاصی از سال نظیر نوروز از قبل پیش فروش می‌شود از این رو بهتر است راهی ساده برای آگاهی از موجودی باقی مانده آن در مسیر دلخواه خود بیابید. بلیط قطار از طریق مراکز مختلفی به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می‌رسد با این حال نکته قابل توجه در این خصوص این است که اطلاعات تمامی این مراکز یکسان است و اگر یکی از آنها موجودی بلیط قطار مورد نظر شما را صفر اعلام کند به این معناست که بلیط قطار درخواستی، در سایر مراکز نیز موجود نمی‌باشد. بنابراین خرید از سامانه های معتبر فروش اینترنتی بلیط می‌تواند سریعترین راه جهت دستیابی به بلیط قطار در سفرهای نوروزی باشد. چرا که در این صورت می‌توانید اطمینان یابید اگر بلیط مورد نظر خود را در یک سامانه فروش اینترنتی بلیط قطار نیافتید، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی های دیگر ندارید.

بلیط اتوبوس قاصدک 24

خرید بلیط اتوبوس بهترین گزینه برای مسیرهای کوتاه و صرفه جویی در هزینه های سفر است. از این رو اگر موفق به خرید بلیط هواپیما یا قطار دلخواه خود نشدید، می‌توانید بلیط اتوبوس خود را در وبسایت قاصدک 24 رزرو نمایید. فراموش نکنید کلیه مراحل فروش بلیط اتوبوس در قاصدک 24 به صورت آنلاین و در کوتاهترین زمان انجام می‌پذیرد تا کاربر قادر باشد با خیالی آسوده برای سفر نوروزی خود آماده شود. شایان ذکر است امکان دسترسی به بخش "بلیط اتوبوس" به عنوان تازه ترین خدمت مجموعه قاصدک 24، به زودی برای کاربران گرامی این سامانه مهیا خواهد شد.

رزرو آنلاین هتل

قاصدک 24 حتی برای اقامت شما در نوروز نیز چاره اندیشی کرده است. برای این منظور تنها کافیست با مراجعه به بخش "رزرو هتل" در صفحه نخست این سامانه به ادرس www.ghasedak24.com اقامتگاه مورد نظر خود را با کمترین قیمت در شهر مقصد رزرو نمایید. برای رزرو آنلاین هتل در قاصدک 24 تنها کافیست نام شهر یا هتل مورد نظر خود را به اضافه تاریخ ورود و خروج در سیستم وارد نمایید و به جستجوی اقامتگاه دلخواه خود بپردازید. پس از این کار می توانید فهرست خود را بر اساس آدرس، قیمت، درجه هتل و حتی تگ های موجود در فایل هتل، فیلتر نمایید و در سریع ترین زمان ممکن به اقامتگاه مورد نظر خود دست یابید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار