کد خبر: ۷۰۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 30 January 2019

باغ پرندگان با بیش از ۵۷ گونه پرنده از جمله پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، انواع گوناگون لک لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه های نادر، چون تمساح پوزه کوتاه بی شک یکی از منحصر به فردترین مراکز نگهداری جانوران در ایران می باشد. از جمله نکات قابل توجه در این پارک گردآوری گونه های مختلف از اقصی نقاط جهان از آمریکای جنوبی تا استرالیا و از شرق تا آفریقا می باشد. این باغ در داخل پارک دلفین قرار دارد.
باغ پرندگان کیش در مجموعه پارک دلفین های کیش قرار دارد که جز برترین پاک های تفریحی در دنیا می باشد، این باغ که در سال ۱۳۸۱ شمسی به صورت رسمی افتتاح گردید با زیربنای بیش از سه هکتار جز زیباترین مراکز تفریحی و توریستی این جزیره می باشد.

پرنده های باغ پرندگان کیش

در باغ پرندگان کیش حیوانات به دو دسته در قفس و آزاد تقسیم می شوند که در قسمت اول پرندگانی را خواهید دید که در قفس ها نگه داری می شوند و در جلوی هر قفس اطلاعات اختصاصی این پرنده ها درج شده است و این قسمت در منطقه ای گیاهی و سرسبز می باشد .

در قسمت بعدی که یبش از دو هکتار از باغ را تشکیل می دهد پرنده هایی را خواهید دید که به صورت آزادانه در حال پرواز می باشند و توسط فنس ها و توری های اختصاصی کنترل می شوند و همین امر سبب شده که حس بهتری نسبت به سایر باغ های پرندگان در کشور به شما دست دهد.
از سایر دیگر گونه های جانوری نگه داری شده در باغ پرندگان می توان به طوطی ها و کاسکوهای زیبا از افریقا و امریکای لاتین، قرقاول های مغولستانی، پنگوئن های پاشنه سیاه، مرغ ها و خروس های شاخ دار چینی و … در محیطی جنگل مانند اشاره کرد.
برای زیبایی بیشتر و بهتر باغ پرندگان جزیره کیش در مجموعه گردشگری پارک دلفین ها، در همان مکان گونه های دیگر جانوری از جمله تمساح های آفریقایی، میمون های آمازونی و آهوهای اصیل آسیایی هم نگه داری می شود که تماشای آنها خارج از لطف نیست.

ساعات بازدید از باغ پرندگان کیش : ۱۴ الی ۲۰٫۳۰

آدرس باغ پرندگان کیش : ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، مجموعه تفریحی پاک دلفین های کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

 

 seeiran

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار