نخستین دوره صدور کارت‌های اهدا عضو توسط واحد پیوند اعضای بیمارستان کیش انجام شد.
کد خبر: ۷۰۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 29 January 2019

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، پس از مكاتبات صورت گرفته با مركز مديريت پيوند استان هرمزگان، از شهريور  97 پايگاه پيوند اعضا در بيمارستان كيش فعال و در اولين اقدام اطلاع رسانی و  ثبت نام از علاقمندان به دريافت كارت اهداي عضو انجام شد.

با استقبال شهروندان بيش از هفتصد نفر تا كنون ثبت نام کردند كه در نخستین دوره ، پانصد کارت برای داوطلبان صادر شد . متقاضیان مي توانند از ساعت 8 تا 14 هر روز با مراجعه به واحد پيوند اعضاي بيمارستان كيش كارت اهداي عضو خود را دريافت كنند.

تمامی داوطلبان اهداي اعضا مي توانند پس از ثبت نام ،تکمیل فرم هاي مربوط و ارائه مدارك لازم جهت صدور و دريافت كارت اهداي عضو خود به واحد پيوند اعضاي بيمارستان كيش مراجعه كنند. با توجه به  آمادگي واحد پيوند اعضاي بيمارستان كيش برای نام نويسي دريافت كارت اهداي عضو نیز علاقمندان می توانند با شماره 10- 07644459400 تماس بگیرند يا با مراجعه به سايت بيمارستان كيش به آدرسwww.kishhospitalfz.com اطلاعات لازم را جهت امور مختلف درماني کسب کنند.

گفتنی است در بيست هشتم مردادماه سال جاری، خانواده جوان 21 ساله اي با نام احسان كمالي فر در پي مرگ مغزي فرزند خود جهت اهداي اعضاي او به بيماران نيازمند اعلام آمادگي كردند. با هماهنگي هاي انجام شده با مركز مديريت پيوند استان فارس پس از طي مراحل قانوني و حضور تيم برداشت عضو شيراز در کیش ،كبد و دو كليه جوان مرگ مغزی را برای اهدا به بيماران نيازمند وكانديداي پيوند برداشت كردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار