سنگربان تیم فوتبال تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی ایران فاتح جام ملت‌های آسیا شود و تیمش قهرمان لیگ برتر.
کد خبر: ۷۰۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 26 January 2019

محمدرضا اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص آخرین وضعیت تیمش در اردوی کیش اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی در این اردو داریم و همه امکانات برای برپایی اردو مهیا است. ما بیشتر به خاطر آب و هوای خوب به کیش آمدیم و در بهترین شرایط تمرین می‌کنیم. از روزی که به اینجا آمدیم دو دیدار تدارکاتی انجام دادیم که خوشبختانه همه بچه‌ها در آمادگی بالایی به سر می‌برند و من هم در بازی دوم در ترکیب قرار گرفتم.

سنگربان تراکتورسازی درباره دوری یکساله خود از میادین و میزان آمادگی‌اش، گفت: من در این مدتی که بازی نمی‌کردم از تمرینات انفرادی غافل نبودم و هر روز مشغول تمرین فشرده با مربی اختصاصی بودم که آمادگی خود را حفظ کنم. خدا را شکر در بازی با پارس جنوبی بعد از مدت‌ها به میدان رفتم تا به فرم ایده‌آل خودم برگردم و از زمان بازگشت به تراکتورسازی نیز کادرفنی از میزان آمادگی‌ام ابراز رضایت داشتند.

 


اخباری در رابطه با حضور جرج لیکنز در راس کادر فنی تیمش بیان داشت: ایشان از مربیان بزرگ فوتبال اروپا بوده و انسان بادانشی هستند. از همه مهم‌تر از روزی که به جمع ما آمدند آرامش و نظم و انضباط در تیم حکم‌فرما شده است که این عوامل در موفقیت یک تیم بسیار مهم هستند. تراکتورسازی با حضور آقای لیکنز شخصیت قهرمانی پیدا کرده و ان‌شاءالله که با سرمربیگری ایشان در پایان فصل به جام قهرمانی برسیم.

وی در ادامه به اولین دیدار تیمش در نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر اشاره و تصریح کرد: همه بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت هستند و باید همه تلاش‌مان را انجام دهیم تا حداکثر امتیازات را بگیریم. بر این باورم برای قهرمانی نباید هیچ حریفی برای‌مان مهم باشد و مطمئنم پرشورها، پرشورتر و بیشتر از نیم‌فصل اول در حمایت از ما به استادیوم خواهند آمد تا به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کنیم. 

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: آنچه مسلم است تیم ملی در این دوره نسبت به دوره‌های قبلی خیلی خوب عمل کرده و نتایج این تیم غرورانگیز و مایه افتخار بوده است. درحال حاضر مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت، بازی با ژاپن است. به نظرم تیم ملی ایران شانس زیادی برای قهرمانی دارد که امیدوارم این اتفاق شیرین رخ دهد.



 

اخباری راجع به کلین‌شیت‌های علیرضا بیرانوند نیز گفت: علیرضا واقعا عالی بوده بخصوص در بازی با عمان که تیم ما را در بازی نگه داشت. او چندین سال است در تیم‌ملی حضور دارد و به هیچ عنوان این کلین‌شیت‌ها فشار و استرسی را به او منتقل نمی‌کند و امیدوارم این رکورد را برای تیم ملی حفظ کند. در کنار آن باید به عملکرد بی‌نظیر بازیکنان خط دفاعی هم اشاره کنیم که خیلی در ثبت این رکورد کمک کرده‌اند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در مقدماتی جام‌جهانی هم تا آخرین بازی کلین‌شیت کرده بودیم که با گل خوردن مقابل سوریه هم هیچ اتفاقی نیافتاد. همانطور که گفتم بازیکنان‌مان مقابل ژاپن باید خیلی هوشمندانه بازی کنند و همین مسیر را تا فینال ادامه دهند. در ضمن الان بهترین موقع برای شکست ژاپن است چرا که این تیم بعد از جام جهانی پوست‌اندازی کرده‌ است و از نظر تجربه و هماهنگی صلابت گذشته را ندارد.

انتهای پیام/

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار