مدیرعامل منطقه آزاد کیش از گسترش فعالیت های ورزشی این منطقه جهت مشارکت در جام جهانی 2022 قطر و میزبانی از تیم های صعود کننده در جریان برگزاری این رقابت ها خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 23 January 2019

«غلامحسین مظفری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص میزبانی کیش از نشست شورای المپیک آسیا، گفت: امیدوارم میزبانی این جزیره در این رویداد قوت بگیرد و بتوانیم میزبان خوبی باشیم. 
وی ادامه داد: صحبت های اولیه در این رابطه با کمیته ملی المپیک صورت گرفته اما باید صحبت های تکمیلی را با رضا صالحی امیری رییس کمیته انجام دهم. 
مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری این نشست در کیش می تواند کمک زیادی به رشد ورزشی ما داشته باشد. معتقدم در 6 ماه دوم سال به دلیل آب و هوای فوق العاده کیش می توانیم میزبان تیم های داخلی و خارجی باشیم و از پتانسیل بالای خود بهره بیشتری ببریم. 
وی با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی در جزیره کیش تصریح کرد: ما همین امروز هم پتانسیل بالایی برای میزبانی تیم های ملی خود داریم و جالب است بدانید مبلغ قابل توجهی را هم برای بهسازی فضاهای خود اختصاص داده ایم. 
مظفری اظهار داشت: ما در کیش امکان این را داریم که برای جام جهانی 2022 قطر فعالیت کنیم و سرمایه گذاران داخلی با مشارکت شرکت های بین المللی می توانند حداقل چهار مجموع ورزشی خوب در کیش فراهم سازند. چند روز قبل تیمی از سازندگان ورزشگاه های قطر راهی کیش شدند و از آنان خواستیم بررسی های اولیه را در این رابطه انجام دهند و قطعا از ایده های آنها بهترین استفاده را خواهیم کرد. 
وی ادامه داد: اگر مجموعه قوی داخلی با مشارکت شرکت های خارجی بتوانند چهار مجموعه را تا یک سال قبل از آغاز جام جهانی در کیش بسازند شاهد حضور بسیاری از تیم های صعود کننده در این جزیره خواهیم بود. اقلیم ما به قطر بسیار نزدیک است و دوستان سازنده می توانند 10 تا 15 سال از فضایی که ساخته اند بهره برداری کنند. 
مدیرعامل منطقه آزاد کیش در خصوص برگزاری اردو تیم های فوتبال کشورمان در قطر و ترکیه اظهار داشت: حتما با وزیر ورزش و جوانان در این خصوص مذاکراتی خواهم داشت و باید فعال تر عمل کنیم. ما برای بهسازی فضای ورزشی کیش مبلغ خوبی را در نظر گرفته ایم و به دنبال برطرف کردن ضعف ها هستیم تا باشگاه های ما همه امکانات را در اختیار داشته باشند. 
وی تاکید کرد: برای میزبانی از باشگاه های داخلی و خارجی شرایط لازم را مهیا خواهیم کرد و می توانیم درآمد خوبی از این موضوع داشته باشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار