سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: قبل از هر چیز می خواهم از میزبانی خوب جزیره کیش تشکر کنم، وقتی به اینجا آمدیم، شگفت زده شدم چون نسبت به تبریز هوای خیلی بهتری دارد.
کد خبر: ۷۰۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 22 January 2019

تراکتورسازی که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان چند روزی است سرمربی جدید خود را شناخته، این روزها با هدایت جورج لیکنز در جزیره کیش به سر می برد.

سرخپوشان تبریزی که نیم فصل اول را با قرار گرفتن در رده چهارم به پایان رسانده اند، امیدوار هستند با ورود این مربی باتجربه بتوانند به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر دست پیدا کنند؛ اگرچه لیکنز می‌گوید هیچ قولی به مدیران تراکتورسازی مبنی بر قهرمانی نداده است.

جرج لیکنز در مورد تساوی مقابل فولاد در یک دیدار دوستانه، گفت: بازی خوبی بود. ابتدا خیلی زود گل خوردیم اما خوشبختانه بعد از گذشتن پنج دقیقه به بازی برگشتیم. در نیمه دوم تغییرات زیادی داشتیم و توانستیم به تساوی برسیم.

وی افزود: قبل از هر چیز می خواهم از میزبانی خوب جزیره کیش تشکر کنم. وقتی به اینجا آمدیم، شگفت زده شدم چون نسبت به تبریز هوای خیلی بهتری دارد. همه امکانات ما از جمله هتل و استادیوم خوب است و می توانیم خیلی خوب خودمان را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا مربی جدید به کادرفنی اضافه خواهد شد، اظهار داشت: ابتدا باید ببینیم موجودی ما چیست. باید مدت زیادی کار کنیم تا به توانایی‌های تیم آشنا شویم. فکر می‌کنم بازیکنان ملی ما هم باید بازگردند و در این شرایط وضعیت‌مان بهتر خواهد شد. به این بازیکنان ملی نیاز داریم. 

لیکنز در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل عمان، گفت: بازی با عمان را دیدم. مسابقه بسیار خوبی بود. فکر می‌کنم ایران بتواند به فینال آسیا راه پیدا کند.

وی در مورد اینکه آیا نیاز به جذب بازیکن جدید دارند، اظهار داشت: با مدیر باشگاه صحبت می‌کنم. باید ببینیم به چه چیزهایی نیاز داریم. باید بازیکنان ملی‌پوشمان بازگردند و در این شرایط کیفیت ما بهتر خواهد شد.

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار