حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی پرهیزکار :
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: امیدوارم بتوانیم با انجام تبلیغات گسترده و فرهنگ‌سازی لازم، زمینه هدایت وقف‌های خیرین را به سمت وقف در جهت گسترش برنامه‌های مذهبی و قرآنی سوق دهیم.
کد خبر: ۷۰۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 10 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل ازدروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی پرهیزکار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان، ۱۷ دی‌ماه در جمع مبلغات مدارس امین این شهرستان، گفت: امیدوارم بتوانیم با انجام تبلیغات گسترده و فرهنگ‌سازی لازم، زمینه هدایت وقف‌های خیرین را به سمت وقف در جهت گسترش برنامه‌های مذهبی و قرآنی سوق دهیم.
وی افزود: طی بازدیدی که به همراه معاونت طرح هجرت از مدارس مجری برگزاری طرح امین داشتیم یکی از دغدغه‌های مدیران و مبلغات این مدارس وجود مشکلات اقتصادی برخی از دانش‌آموزان بود که به همین منظور از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان مبلغ ۱۰ میلیون ریال جهت رفع این مشکل به خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان از مبلغات طرح هجرت که فعالیت‌های قرآنی در زمینه حفظ قرآن دارند، درخواست کرد جهت تشکیل پرونده حفظ و ثبت مشخصات خود و قرآن‌آموزان به اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند تا مورد حمایت‌های مالی این اداره قرار بگیرند.
حسینعلی قنبرزاده سیاهدشت، معاون طرح هجرت در شهرستان شیروان نیز در این نشست با تقدیر از زحمات، تلاش‌های دلسوزانه و همت بالای همه بانوان مبلغ در اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و مذهبی، گفت: تقویت فعالیت‌های قرآنی، یک کار تشکیلاتی با روحیه جهادی را می‌طلبد؛ الحمدلله در این زمینه با تعامل، همکاری و پیگیری‌های معاونت طرح هجرت در شیروان با اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان و مبلغات مدارس امین در جهت انجام فعالیت‌های قرآنی گام‌‌‌های بسیار خوبی برداشته شده است.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ نفر از مشاوران مذهبی در سطح مدارس مشغول به فعالیت هستند، افزود: از مبلغات مدارس امین درخواست می‌شود که تعامل خود را در جهت اجرای برنامه‌های قرآنی با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان بیشتر کنند تا بتوانیم حمایت‌ها و اعتبارات ویژه‌ای را در جهت گسترش فرهنگ قرآنی از این نهاد دریافت کنیم.
اهدای کارت هدیه از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان به مبلغات، ارائه گزارش فعالیت‌های یک ماهه توسط معاونت طرح هجرت و پاسخ به سؤالات و ارائه پیشنهادات مبلغات از دیگر برنامه‌های این نشست بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار