سرپرست بیمارستان فوق تخصصی کیش گفت: با تشکیل کمیته نوروزی، بیمارستان کیش خود را برای خدمات دهی شایسته به شهروندان و گردشگران در نوروز ۹۸ آماده می‌کند.
کد خبر: ۷۰۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 08 January 2019

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، امیر امیرکیانی سرپرست بیمارستان فوق تخصصی کیش در نشست كميته نوروزي بيمارستان كيش از برنامه ریزی های انجام شده برای نيازسنجي و تامين فرآورده هاي خوني، استقرار آمبولانس سيار در سطح جزيره، بررسی و تامين دارو های مختلف و مهیا سازی كليه تجهيزات و تاسيسات درماني بيمارستان بر اساس شاخصه های زمان و اولویت تا ماه آينده خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری مستمر این جلسات تا پایان نوروز 98 گفت: حضور و خدمات دهی پزشك عمومي در طول شبانه روز، افزايش نيروهاي كارشناسی در واحد هاي درمانی، اداری و خدماتی بیمارستان کیش، تنظيم برنامه حضور متخصصان و پزشكان فوق تخصص در ايام نوروز، تامين اقلام مورد نیاز در حوزه درمان و خدمات دهی، برنامه ريزي براي تردد ادواری متخصصان در تعطیلات نوروزی و تجهيز كميته بحران بيمارستان كيش به امکانات مورد نياز از موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.
اميركياني گفت: با استاندارد سازي انجام شده در پد هليكوپتری، اورژانس هوايي فوريت هاي پزشكي بيمارستان كيش آمادگي دارد موارد خاص درمانی را به بندرعباس اعزام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار