کد خبر: ۶۹۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 23 December 2018

به گزارش روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش، شب گذشته حاج یعقوب شمس امام جماعت اهل تسنن میزبانمحمود افشاردوست و جمعی از مدیران ورزش کیش بود.

این دیدار و گفت‌گو که در دفتر امام جماعت اهل تسنن برگزار شد در ابتدا حاج یعقوب ضمن خوش آمدگویی در رابطه با بحث ورزش و تفریحات صحبت‌هایی را ایراد نمود، که امکانات ورزشی کیش متعلق به همه ایرانیان است و از همه دعوت می‌کنیم تا از این امکانات استفاده کنند؛ و خطاب به افشاردوست گفت: ورزش کیش زمانی زانو زده بود و شما توانستیدآن را سرپا کنید. اگر شما در راه گسترش ورزش کیش کوشا باشید می‌توانید میزبان تیم‌های خارجی باشید و رونق بسیاری را برای کیش به ارمغان آورید.

قطر کشور کوچکی است که توانسته میزبان بازی‌های جام جهانی فوتبال باشد و از این طریق خودش را به جهانیان معرفی کند. بنده در خصوص سرمایه گذاری در ورزش با مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صحبت کردم تا او در تمام امور ورزشی پشتیبان باشد. من برای شما دعا خواهم کرد تا انشالله بتوانید موفق باشید و ماهم به عنوان پشتیبان در خدمت شما هستیم و هر کاری در راه ورزش بتوانم انجام دهم در خدمت جامعه ورزش هستم.

افشاردوست ضمن تشکر از بذل توجه حاج آقا شمس، اظهارداشت مایه مباهات است که امام جماعت دید بسیار گسترده‌ای در امر ورزش دارد و ایراد داشت من در کنار همکاران مشغول به فعالیت هستم. انصافاٌ جزیره کیش پتانسیل ورزشی بسیار گسترده‌ای دارد و می‌شود کار‌های زیادی در این منطقه انجام داد؛ و با وجود مشکلات مالی توانستیم کار‌های بسیاری را انجام دهیم؛ و اعتقاد داشتم که باید سرویس دهی خوبی به صاحبان اصلی جزیره داشته باشیم و سعی کردیم از ورزشکاران بومی حمایت کنیم بویژه علی خدیور که در حال حاضر در ترکیه اردوی آماده سازی خود را انجام می‌دهد و او را مورد حمایت قرار داده ایم.

مجموعه ورزش نیاز به بازسازی دارد و می‌بایست برای کار‌های بزرگ حتی بازسازی شود. الحمدالله قرار است از فردا کار بازسازی اماکن دوباره از سر گرفته شود. ما دو کار را در این ۸ ماه انجام داده ایم، اولاٌ اسم کیش را در رنکینگ ورزش کشور آورده ایم. از اول سال بیش از ۸۰ تیم به مسابقات کشوری رفتند و باعث گسترش نام کیش در فدراسیون‌ها و کشور شده، بیش از ۱۷ اردوی ورزشی برای تیم‌های ملی داشتیم و تلاش کردیم مسابقاتی که در کیش برگزار می‌شود از شبکه‌های ورزشی پخش مستقیم داشته باشیم.

سعی داریم زمین فوتبال را بازسازی و مرمت کنیم تا آمادگی پذیرش تیم‌ها را داشته باشیم. میزبان سه دوره مسابقات تکواندو جهانی هستیم و قرار است که ماراتن بین المللی در کیش داشته باشیم. ما موسسه‌ای را در اختیار گرفتیم که از صفر شروع کردیم و گام دوم ما شناساندن کیش به کشور‌های آسیایی است. در سفری که به مسابقات آسیایی داشتم بروشور‌های معرفی کیش را به ۱۲ کشور شرکت کننده دادم تا بتوانیم میزبان این کشور‌ها در کیش باشیم؛ و در بهمن ماه هم سفری خواهم رفت و با ۵ کشور مراودات ورزشی خواهم داشت.

باید بتوانیم بروکراسی اداری را برداریم و با حضور مظفری بتوانیم روند بازسازی را پیش ببریم تا بتوانیم میزبان کشور‌های شرکت کننده در جام جهانی قطر باشیم. فدراسیون تکواندو در تقویم ورزشی خودش نام کیش را ثبت کرده که باعث معرفی این منطقه خواهد شد. خدا را شکر با همکاری رسانه‌های کیش در نشر اخبار ورزش کیش بسیار موفق بوده ایم. ما در حوزه دریایی کار‌های خوبی انجام داده ایم، آموزش مجدد برای ناخدایان گذاشته ایم، ایجاد نظم و انضباط در حوزه شناوران دریایی و نظارت مستمر از جمله کار‌های خوب مدیریت دریایی بوده است.

در پایان حاج آقا شمس دوباره تأکیدکرد که ما ورزش و ورزشکاران را دوست داریم و در این زمینه آماده همکاری هستیم، حتی مشوق سرمایه گذاران هستیم تا جوانان با روی آوردن به ورزش از معضلات اجتماعی دور باشند. برای شما آرزوی بهروزی دارم و امیدوارم که در انجام امور موفق و مؤید باشید و چرخ ورزش کیش را دوباره به حرکت درآورید.

در انتهای این دیدار لوح سپاسی از سوی حاج یعقوب شمس به محمود افشاردوست اهداء شد.

تقدیر امام جماعت اهل سنت از مدیر ورزش کیش

تقدیر امام جماعت اهل سنت از مدیر ورزش کیش

تقدیر امام جماعت اهل سنت از مدیر ورزش کیش

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار