فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: قرارگاه سازندگی تا به امروز بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال در مباحث مختلف در مناطق محروم هزینه‌ کرده است.
کد خبر: ۶۷۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار بهمن ریحانی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سرپل‌ذهاب اظهارداشت : همه ما امروز باید از سیره زندگی حضرت علی (ع) الگوبرداری کنیم و با تاسی از ایشان به فکر خدمت به مردم باشیم، چرا که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و امیرمومنان علی (ع) نیز در حکومت خود و خارج از آن به فکر خدمت به مردم در بلاد اسلامی بود.

وی با اشاره به وظایف قرارگاه سازندگی بسیج افزود: قرارگاه بسیج سازندگی وظیفه سازندگی کشور و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم مرزی را با پشتوانه بسیج و حمایتهای خیرین ونهادهای حمایتی کشور برعهده دارد .

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: قرارگاه سازندگی بسیج با تاسی از امیرالمومنین علی (ع) تا به امروز بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال در مباحث زیرساختی، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی درمناطق محروم هزینه کرده است.

وی بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی مدت دو سال است که با دستور رهبر انقلاب در استان تشکیل شده و در پنج دهستان محروم و در سه بستر اشتغالزایی بهداشتی و زیرساخت فعالیت می کند که بخشی از آن توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و بخشی دیگر نیز توسط خیرین تامین می شود.

سردار ریحانی گفت: اردوهای طرح هجرت در ایام تابستان و بهره گیری از شور و نشاط جوانی از دیگر برنامه های بسیج سازندگی است که تفکر والگوی خدمت رسانی در سرلوحه کارهای خودقرارداده و به مردم خدمت می کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: ۷۸ واحد مسکونی ساخته و به بهره برداری می رسد که با همت بسیج سازندگی وخیرین و نهادهای حمایتی انجام گرفته است و این اقدام با توجه به فرمایش رهبر انقاب که زلزله را تبدیل به فرصت کنید انجام شده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار