دارنده نشان برنز دو و میدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: ما به وعده‌‌مان مبنی بر مدال‌آوری در جاکارتا عمل کردیم و حالا دیگر نوبت مسوولان است که به وعده خود عمل کنند.
کد خبر: ۶۷۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 21 October 2018

جواد حردانی اظهارکرد: در مراسم بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی به جاکارتا، وعده کسب مدال را داده بودیم و خدا را شکر این مهم و آن‌چه مسوولان خواسته بودند از سوی ما محقق شد و اکنون نوبت مسوولان است و واقعا دوست دارم که آن‌ها از ما حمایت کنند.

وی ادامه داد: مدال‌آوری در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک واقعا سخت شده است و دیگر نمی‌توان به راحتی روی سکو رفت و واقعا اگر برنامه‌ریزی مناسبی برای پارالمپیک توکیو که دو سال دیگر است، نباشد مطمئن باشید دیگر نمی‌توانیم به این مدال‌هایی که در جاکارتا دست پیدا کردیم، برسیم.

این ورزشکار خوزستانی عنوان کرد: مسوولان باید یک برنامه بلندمدت در نظر بگیرند تا ورزشکاران خوزستانی عملکرد خوبی هم در مسابقات جهانی سال آینده و هم در پارالمپیک 2020 توکیو داشته باشند. ورزشکاران خوزستانی بسیار قانع هستند و انتظار زیادی نداریم و از مسوولان می‌خواهیم که یک زمین برای پرتاب و وسایل و تجهیزات لازم را برای‌مان فراهم کنند زیرا ما در استان با وسایل غیراستاندارد تمرین می‌کنیم و وقتی به مسابقات می‌رویم و با وسایل استاندارد مسابقه می‌دهیم، همین موضوع در عملکردمان تاثیر می‌گذارد و نمی‌توانیم رکورد لازم را ثبت کنیم.

وی گفت: امیدوارم مسوولان به وعده خود عمل کنند تا برای آینده برنامه خوبی داشته باشیم و بتوانیم برای خوزستان و کشور افتخارآفرین باشیم. همچنین من از شهرداری و دیگر ارگان‌های خوزستان گله‌مند هستم که حتی حاضر نشدند یک بنر برای ورزشکاران خود در سطح شهر نصب کنند تا آن‌ها دلخوش شوند ولی آن‌ها حمایت نکردند و در این بخش ضعیف عمل شد و دریغ از یک بنر و خوش آمدگویی.

حردانی افزود: روز استقبال از ما، مسوولان زیادی در فرودگاه بودند که من تنها مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و رییس هیات جانبازان و معلولان استان را می‌شناختم ولی بقیه مسوولان تنها آمدند و عکس یادگاری گرفتند و رفتند و حتی حاضر نشدند بعد از آن، از این همه مدال‌آور خوزستانی یک تشکر و قدردانی داشته باشند.

وی بیان کرد: جا دارد از افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بابت اقداماتی که جهت توسعه زمین چمن جانبازان و معلولان در ورزشگاه تختی داشته است، قدردانی کنم و این بهترین حرکت برای ما است و اگر هدیه دیگری به ما می‌دادند، به این اندازه خوشحال نمی‌شدم.

این پرتابگر خوزستانی در پاسخ به این سوال که از عنوان سومی خود در ماده پرتاب نیزه بازی‌های پاراآسیایی راضی هستید؟ عنوان کرد: کلاس‌ها ادغام شده بود و شرایط واقعا سخت بود و اگر به این صورت نبود، می‌توانستم به مدال طلا هم برسم. امیدوارم در رقابت‌های بعدی بتوانم به نشان طلا برسم. قصد دارم فعلا کارم را ادامه دهم، البته به شرطی که حمایت صورت بگیرد و اگر این‌گونه نشود، مطمئن باشید ادامه نخواهم داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار