تور‌های گردشگری کنفرانس بین المللی ۲۰۱۸ از ۴ تا ۶ شهریور در قالب سه گروه به همت سازمان میراث فرهنگی و کمیته گشت و تور برگزار میشود. 
کد خبر: ۶۴۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 27 August 2018
تور‌های گردشگری کنفرانس بین المللی ۲۰۱۸ از ۴ تا ۶ شهریور در قالب سه گروه به همت سازمان میراث فرهنگی و کمیته گشت و تور برگزار میشود. 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی رویداد همدان "۲۰۱۸"، برنامه گشت روز اول از این قرار است.

۴ شهریور بازدید از آرامگاه بابا طاهر از ساعت ۱۸ الی ۲۰ عصر با حضور میهمانان خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.

برنامه روز دوم ۵ شهریور بازدید‌ها به سه گروه تقسیم خواهد شد که گروه A. شامل میمهانان خارجی است که با دو اتوبوس از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰ دقیقه از مکان‌های گنج نامه، تپه عباس آباد، شیر سنگی و گنبد علویان بازدید خواهند داشت.

لازم به ذکر است که گروه دوم یا گروه B. که شامل خبرنگاران است با یک اتوبوس از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰ دقیقه از کاروانسرای فرسفج، آرامگاه حبقوق نبی، خانه مسعودی، بازدید خواهند داشت.

گروه سوم یا C. شامل مسافران داخلی خواهد بود که از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰ از گنج نامه و باغ موزه دفاع مقدس باز دید خواهند داشت.

کمیته اطلاع رسانی رویداد همدان ۲۰۱۸، برنامه گشت روز سوم ۶ شهریور را از این قرار اعلام کرد.
 
گروه A. از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ صبح از تپه هگمتانه، پیاده راه اکباتان و بازار قیصریه، میدان امام خمینی ومقبره استر بازدید خواهند داشت.

گروه B. از ساعت ۱۰ الی ۱۴:۳۰ از تپه نوشیجان، خانه لطفعلیان، یخچال میر فتاح بازدید خواهند کرد.

گروه c. در روز ۶ شهریور از ساعت ۹:۳۰ از مسجد امام خمینی (ره) و مسجد جامع و پیاده راه اکباتان و بازار قیصریه و تپه هگمتانه بازدید خواهند داشت.

تور بعد از ظهر روز سوم ۶ شهریور برنامه بازدید از ساعت ۱۵:۳۰ از غار علیصدر و لالجین تا ساعت ۱۹ عصر با حضور گروه A. انجام خواهد شد.

گروه B. نیز بعد از ظهر روز سوم از لالجین از ساعت ۱۸ الی ۱۹ بازدید خواهند داشت.

گروه c. نیز در همین روز از علیصدر ولالجین از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ بازدید خواهند داشت.

لازم به ذکر است ۸ نفر از راهنمایان و تور لیدر‌های زبده همدان این تور‌ها را همراهی خواهند کرد. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار