دکتر محمدی عراقی به سمت رییس جدید جمعیت هلال احمر کیش منصوب شد.
کد خبر: ۶۴۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 19 August 2018

به گزارش «تابناک کیش»؛ در جلسه ای که امروز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد دکتر محمد شهاب الدین محمدی عراقی طی حکمی از سوی دکتر علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر کشور، به عنوان رییس جدید جمعیت هلال احمر کیش معرفی و از زحمات دکتر حبیب درگاهی رییس پیشین این جمعیت قدردانی شد.

دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت های هلال احمر در عرصه کمک رسانی به همنوعان و هموطنان و ترویج حس نوع دوستی در جامعه گفت: عشق به همنوع، ایثار و از خودگذشتگی و مهربانی از بارزترین خصوصیات اخلاقی اعضای جمعیت هلال احمر است که برای کاهش آلام دردمندان جامعه از جان خویش می گذرند.

وی با تقدیر از تلاش های مسئولانه و دلسوزانه دکتر درگاهی در توسعه فعالیت های جمعیت هلال احمر کیش که کمک به هموطنان زلزله زده استان های غربی کشور یکی از بهترین نمونه های ملی آن بود اظهار داشت: تقویت فعالیت های جمعیت هلال احمر کیش گام مهمی در جهت ارتقاء سطح ایمنی ساکنان و گردشگران این منطقه آزاد و همچنین هموطنانمان در دیگر استان های کشور هنگام بروز حوادث غیر مترقبه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همدلی و تعامل خوب همه نهادها و دستگاه های اجرایی با جمعیت هلال احمر کیش، ابراز امیدواری کرد حضور دکتر محمدی عراقی مدیر توانمند و آشنا به فعالیت های بین المللی جمعیت هلال احمر بتواند روند توسعه فعالیت ها ی این جمعیت در منطقه آزاد کیش را قوت بخشیده و زمینه ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان را فراهم کند.

شیخ یعقوب شمس امام جماعت اهل سنت نیر در این مراسم جمعیت هلال احمر را نهادی مقدس خواند که اعضای آن با تاسی به فرهنگ غنی دین مبین اسلام در جهت یاری رساندن به دیگر مخلوقات خداوند سخت تلاش می کنند و فعالیت آنها هنگام بروز حوادث درسطح ملی و بین المللی همواره موجب مباهات میهن اسلامی بوده است.

وی انگیزه بالا، تعهد و تلاش مستمر را از مهم ترین ویژگی های دکتر درگاهی برشمرد و با اشاره به عملکرد درخور تحسین جمعیت هلال احمر کیش از جمله کمک رسانی گسترده و سریع به هوطنان زلزله زده در کرمانشاه، اجرای طرح موفق نذر آب در جزیره کیش و پس از آن در استان سیستان و بلوچستان گفت: بدون شک همدلی بین اعضای این جمعیت در کنار تعهد و توانمندی دکتر عراقی رییس جدید این جمعیت در جزیره کیش سبب خواهد شد تا شاهد رونق بیشتر فعالیت های جمعیت هلال احمر در این منطقه آزاد باشیم.

دکتر درگاهی نیز در این جلسه شرح کوتاهی از عملکرد جمعیت هلال احمر کیش در سال 96 و پنج ماه نخست سال 97 را ارائه کرد و نو سازی ناوگان امداد و نجات این جزیره و تجهیز آن به آمبولانس های جدید، بروز رسانی مرکز مدیریت و کنترل عملیات، و اجرای منظم تمرینات تیم های عملیاتی را از مهم ترین فعالیت های این جمعیت در یک سال و نیم گذشته برشمرد.

وی راه اندازی و ایجاد کارگروه امداد و نجات در جزیره کیش را از جمله طرح های بسیار ضروری برشمرد و همچنین برای رییس جدید جمعیت هلال احمر کیش آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمد شهاب الدین محمدی عراقی رییس جمعیت هلال احمر کیش نیز در این مراسم با اشاره به موقعیت خاص جزیره کیش در منطقه و لزوم تقویت تعاملات بین المللی ابراز امیدواری کرد همدلی و تعامل خوب سازمان ها، ارگان ها و نهادهای مستقر در جزیره کیش و تجارب ارزشمند، انگیزه بالا و تخصص و توانمندی اعضاء این جمعیت سبب شود تا فعالیت های این جمعیت در جزیره کیش ارتقاء یابد.

لازم به ذکر است دکتر محمدی عراقی پیش از این معاون امور بین الملل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بوده است.

دکتر حبیب درگاهی نیز در حال حاضر با عنوان رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرکشور فعالیت می کند.

 منبع : سازمان منطقه آزاد کیش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار