عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، بر لزوم امحای خودروهای لوکس قاچاق تاکید کرد.
کد خبر: ۶۴۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 19 August 2018

به گزارش «تابناک کیش»؛ نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به بلاتکلیفی چند دستگاه خودروی پورشه قاچاق در منطقه آزاد کیش پس از گذشت چند سال، گفت: گمرک باید این خودروهای لوکس قاچاق را تعیین تکلیف کند و اگر گمرک این اقدام را انجام نمی دهد، سازمان بازرسی کل کشور به عنوان چشم و گوش نظام باید تشکیل پرونده داده و آن را به دادگاه مربوطه ارجاع دهد، همچنین فرمانده انتظامی باید این خودروها  را به مرجع قضایی تحویل دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه حکم حکومتی صادر کرده که کالاهای قاچاق را آتش بزنید، افزود: اگر کالاهای قاچاق آتش زده شوند، همه افراد از جمله قاچاقچیان متوجه می شوند که دولت به صورت جدی با کالاهای قاچاق از جمله خودروی قاچاق برخورد می کند.

واردکنندگان هیچگاه کالای قاچاق را آتش نمی زنند

وی ادامه داد: دولتمردان پورشه سوار هستند و پورشه سوار، پورشه را آتش نمی زند، همچنین تعدادی از اعضای هیئت دولت واردکننده هستند و واردکنندگان نیز هیچگاه کالای قاچاق را آتش نمی زنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قاچاق کالا در طول سالیان اخیر به آفتی مخرب برای نظام اقتصادی کشور تبدیل شده است، یادآور شد: وسعت واردات کالاها و محصولات غیرمجاز به میزانی گسترش و تسری یافته که دامنه آن خودروهای لوکس میلیاردی و شکاری را نیز در برگرفته است.

به جای واردات خودروهای لوکس باید ماشین آلات استکشاف و بهره برداری از معادن وارد کشور شود

وی با تاکید بر لزوم امحای کالاهای قاچاق، افزود: به جای واردات خودروهای لوکس باید ماشین آلات استکشاف و بهره برداری از معادن وارد کشور شود، اما متاسفانه لوکس سواری به امری معمول در بین برخی افراد و حتی برخی دولتمردان تبدیل شده است.

وظیفه نهادهایی حاکمیتی امحای کالای قاچاق است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر امحای کالاهای قاچاق تاکید کرده اند و وظیفه نهادهای حکومتی اجرای دستور مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید داخلی، رونق و رشد اقتصادی و افزایش اشتغال برای جوانان است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار