مدیر کل صدا و سیما مرکز کیش گفت: حفظ منافع و تقویت وحدت ملی در شرایط کنونی کشور، مهمترین وظیفه رسانه های داخلی است.
کد خبر: ۶۳۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 05 August 2018

به گزارش «تابناک کیش»؛ علیرضا نجابت روز شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه افزود: در این برهه حساس کشور حوزه رسانه و فرهنگ با اتفاق نظر باید شرایط کشور را مدیریت فکری کند.
وی تصریح کرد: با وجود همه ضعف‌ها، کمبودها و اشکالات موجود که مشاهده می شود اما باید در حفظ منافع ملی، اقتدار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی اتفاق نظر داشته باشیم.
وی افزود: تحولات بیرونی و هجمه های دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به دنبال تحت فشار قرار دادن حرکت نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: جریان هدفمند خارجی به دنبال این است مطالبات اقتصادی و اجتماعی به حق مردم را به بیراهه کشانده و به آنها دامن زند.
مدیر کل صدا و سیمای کیش گفت: ما در 40 سال گذشته با ضعف و شدت هایی درگیر این تحریم ها و محددیت ها و مشکلات بین المللی بوده ایم که می‌توانست موجب فروپاشی هر کشوری باشد اما این دسیسه های دشمن به جایی نرسیده است.
وی شرایط کنونی کشور را باج خواهی دشمنان تعبیر کرد و افزود: باید مراقبت کرد در برابر این هجمه دشمنان، نگاهی هم افزا و حرکتی همدل بدور از اختلاف داخلی داشته باشیم.
مدیر کل صدا و سیمای کیش در ادامه به ظرفیت های جزیره کیش اشاره کرد و گفت: جزیره کیش نیز همچون سرزمین اصلی در شرایط اقتصادی و نوسانات کنونی ارزی و پولی کشور با مشکلاتی مواجه است.
وی اظهار داشت: باید اصحاب رسانه و فرهنگ در چنین شرایطی به یاری مسوولان آمده و سهم خود را در رونق گردشگری جزیره ایفا کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش گفت: نقش مجموعه فعالان رسانه‌ای و فرهنگی جزیره هم در حوزه مطالبه گری و هم پیگیری مشکلات و دغدغه مردم به دور از دامن زدن به مطالبات و مشکلات جزیره بسیار مهم می‌باشد.
نجابت هم‌افزایی اصحاب رسانه و فرهنگ در جزیره کیش را برای ساماندهی یک حرکت اثرگذار در راستای موضوعات و مطالبات مهم مردم و انعکاس آنها در سطح کلان ضروری دانست.
وی اظهار دداشت: یک مجموعه فعال رسانی در جزیره کیش فعالیت دارد که در مقایسه و تناسب با سایر استان های کشور قابل توجه است. 
وی افزود: سبک خاصی از زندگی در کیش جاری است که می تواند الگویی برای دیگر نقاط کشور باشد. نجابت اظهار داشت: آرامش و یک همراهی و همدلی بین مردم این جزیره وجود دارد که مدل آن در سرزمین اصلی کمتر شاهد هستیم.
وی با اشاره به اهداف نشست هم اندیشی اصحاب رسانه گفت: فراتر از بحث خبر ایجاد بستر تعامل فرهنگی برای نزدیکی دیدگاه‌های کاری با احترام به همه سلایق کاری ضروری است.
به گزارش ایرنا در ادامه این نشست مدیران مسوول و اصحاب رسانه کیش درباره نحوه تعامل و همفکری رسانه ای جزیره کیش دیدگاه های خود را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار