سایت «ESPN» گزارشی را درباره ستاره جدید ایرانی برایتون انگلیس نوشت.
کد خبر: ۶۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 28 July 2018

به گزارش تابناک : علیرضا جهانبخش هافبک جدید برایتون که از لیگ هلند به انگلیس آمده است، داستان طولانی ای از انتقال بازیکنان برتر هلند به انگلیس را پیش رو خود می بیند. در این لیست بازیکنانی بودند که در لیگ انگلیس درخشیدند مثل نیستلروی و روبن و برخی از این ستاره ها نیز مثل آلفونسو آلوس، یان دال توماسون و متئو کژمان نتوانستند خودشان را نشان دهند و افت کردند.

باید منتظر ماند تا ببنیم که علیرضا جهانبخش در برایتون چه کار می کند. البته او در طول مسیر فوتبالی اش در هر قسمت پیشرفت داشته تا به اینجا رسیده است. علیرضا وظیفه سنگینی را بر دوش می کشد تا توانایی خودش را در لیگ برتر انگلیس ثابت کند. مسئولیت بزرگتر او این است که باید به جهان نشان دهد تا توانایی بازیکنان ایرانی بالا است و آنها می توانند از خیابان های شهر غربی کشورشان به ثروتمندترین لیگ دنیا برسند درحالی که تنها 24 سال سن دارند.

دارنده رده یک فوتبال آسیا(ایران) بازیکن واقعی در سطح بسیار بالا در لیگ انگلیس نداشت. اشکان دژاگه  و آندرنیک تیموریان در فولام و بولتون بازی کردند و همچنین کریم باقری مدت کوتاهی در چارلتون حضور پیدا کرد. اما هیچ کدام از آنها از فوتبال اروپا به اینجا نرسیدند و مانند جهانبخش با شهرت در اروپا به انگلیس نیامدند.

فصل گذشته اوج درخشش علیرضا در لیگ هلند بود و موفق شد در 21 گل به ثمر برساند و 12 پاس گل بدهد و عنوان آقای گلی لیگ برتر هلند را کسب کند. اگر جهانبخش در جام جهانی 2018 روسیه بهتر می توانست عمل کند، این امکان وجود داشت که وضعیت بهتری می داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار