استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری استان :
استاندار خوزستان گفت : خوزستان در میزان صرفه جویی در مصرف برق رتبه اول را بدست آورده است . شرکت توزیع برق اهواز رتبه اول و شرکت توزیع برق استان رتبه دوم را بدست آوردند . خوزستانی ها توانسته اند، ۱۷۰۴ مگاوات نسبت به سال گذشته در مصرف برق صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۶۲۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 25 June 2018

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت شهید رجایی گفت : از دستگاه قضایی به جهت همکاری با مدیریت استان در جهت تسهیل در روند بهبود امور تقدیر و تشکر میکنم .

به گزارش"تابناک"؛ شریعتی با اشاره به هفته مبارزه با بیابان زایی گفت : در این زمینه از ادارات ذیربط که در بحث مبارزه با ریزگردها یا مدیریت استان نهایت همکاری را داشتند تقدیر میکنم . آبیاری نهال های کاشته شده و احداث کانال ۴۷ کیلومتری و مرطوب سازی کانون های ریزگردها و آب اندازی تالاب منصوریه و شریفیه و کاشت 45 هزار نهال در کانون های ریزگردها و بالای هشتاد درصد سبزینگی حاصل تلاش جمعی همه مسئولان استان و اهتمام دولت است . باید این روند تا کاشت سیصد و پنجاه هزار هکتار در کانون های ریزگردها با همت همه مسیولان و توجه دولت تداوم یابد.

استاندار خوزستان گفت : دولت در این زمینه صدمیلیون دلار جهت اجرای طرح های مقابله با ریزگردها در سال جاری تنها برای خوزستان اختصاص یافته است . سال گذشته هفتاد میلیون دلار اختصاص داده شد.

شریعتی افزود : همچنین 50 میلیون دلار برای پایداری شبکه برق استان اختصاص یافته است . منابع لازم در جهت رفع مشکلات زیرساختی استان در حوزه های آب ،برق و...دیده شده است. استفاده از نظرات کارشناسان و اساتید دانشگاه های استان و آسیب شناسی در اجرای طرح های مقابله با ریزگردها در دستور کار قرار گرفته است .

رییس شورای اداری استان بر ضرورت کار کارشناسی در راستای اجرای طرح های مقابله با ریزگردها تاکید کرد و گفت : رفع معضل ریزگردها در استان باید دغدغه همه مسئولان قرار گیرد . این مهم نظارت کافی و همکاری همه مدیران استان را می طلبد .

شریعتی افزود : در بحث صرفه جویی در برق نیز جدی هستیم. هر دستگاه اجرایی و نهادی در این زمینه قصور کند برخورد خواهد شد تا مردم در این شرایط گرما ، با مشکلاتی مواجه نشوند . البته شهروندان نیز باید در صرفه جویی در مصرف همت کنند . البته باید در ایجاد زیرساخت های لازم و احداث نیروگاه های سیکل ترکیبی نیز جدی هستیم . مصرف بهینه انرژی شرط اصلی توسعه است.

استاندار خوزستان گفت : خوزستان در میزان صرفه جویی در مصرف برق رتبه اول را بدست آورده است . شرکت توزیع برق اهواز رتبه اول و شرکت توزیع برق استان رتبه دوم را بدست آوردند . خوزستانی ها توانسته اند، ۱۷۰۴ مگاوات نسبت به سال گذشته در مصرف برق صرفه جویی کنند.

وی افزود : با کمک وزارت نفت ، در سال گذشته پانزده هزار هکتار مالچ پاشی در حوزه شن های روان نیز انجام گرفت . نماینده عالی دولت در استان به ادغام معاونت اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری اشاره کرد و گفت : آقای دکتر بحرینی به عنوان معاونت اقتصادی و منابع استانی استانداری معرفی شدند .

استاندار خوزستان با تشکر از زحمات و تلاش های بی دریغ شبانه روزی دکتر خونمیرزایی در مسئولیت سرپرستی فرمانداری اهواز گفت : با توجه به عدم امکان ادامه همکاری با دکتر خونمیرزایی و مسئولیت ایشان در اداره کل شیلات استان خوزستان ، بناست با توجه سوابق ممتد آقای عالمی نیسی در مسئولیت های مختلف در استان از تجربیات ایشان در مسئولیت فرمانداری اهواز استفاده کنیم . از زحمات آقای عالمی نیسی در مسئولیت معاونت توسعه مدیریت تقدیر میکنم . در این معاونت با توجه به کارنامه درخشان آقای دکتر بحرینی در مسیولیت معاونت اقتصادی و معرفی این معاونت یه عنوان معاونت اقتصادی برتر در کشور و روان سازی شرایط تسهیل در امر سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار مقرر شد اقای بحرینی به عنوان معاونت اقتصادی و منابع انسانی استانداری خوزستان منصوب و مشغول بکار شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار